Hari Lepak Sehari..ermmm

8/08/2009 09:41:00 PM


Salam semua...

Ermmm amboii sedapnye le melepak dn melepek ni yek, yg 2org sana, yg sorg sini, adeiii abs Lin?? hu hu hu...nsb ada laptop kesayangan ku ini, ada jgk le penawar boring kan lily kan? hehehehe...
Mentang2 le ada 2 dh tv tu, mak dia dh x boleh pegang remote dh, semua main dok nyorok2 remote semua, ayooo mau kena beli lg 1 ke, bg letak dlm bilik plk, bru korang rasa, mak dia dok peruk je dlm bilik..hahahahahha.
Tp x pe la kan, skli skla anak2 nk melepak, nnti mggu depan dh tension dgn exam kan? bg derang ni relax2 kan minda..kang dok bc buku je kang mau jem lak otak tu..miahahaha.
*ni kalo tau dak naz ni gambo dia tu,mamposs kena leter..syhhh






P/S: Biaq le dok uma melepak dr keluar tu, bg mencegah wabak H1N1 tu yek..hu hu hu..jomm mkn pizza..


9 Comments

  1. :) :) :)
    ni betul-betul melepek ni

    ReplyDelete
  2. skli skala...
    bg la ank lin..
    tu melepak..
    kat umh je..

    hehe..

    ReplyDelete
  3. best gak aktiviti hujung minggu cam ni..lagi2 wabak H1N1 sedang menular ni..

    ReplyDelete
  4. wahhh...lepak2 smbil ditemani sound system br ye...

    ReplyDelete
  5. Salam

    Ya Allah ya Tuhanku selamatkanlah keluarga sis Lin dari sebarang penyakit jangkitan, amin ya Rabbal 'alamin

    ReplyDelete
  6. sedap tul dapat melepak camtukan... pasang aircond 16 degree pastu bantal 3... satu kat kepala..satu peluk pastu satu lagi letak sebelah.. tengok citer melayu... huhuhu pastu ada pulak org buatkan air milo ngan keledek goreng cicah sambal kicap... adehhhh... sedapnya....

    ReplyDelete
  7. Lepak sakan....... kalau boleh hari2 macam ni. kan seronok.

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com