Kesian Mak Aku..hahaha


Salam semua...

Salam Ramadhan ke-3 bt semua, pose ke tu? miahahahaha, ermm insya'allah klu sampai kan? psstt awak, apsal ko sekerat je pose hrni hah?ermmmm..larikkkss
Ok nak cite kisah lucu smlm berbuka ni, kan ke smlm Lin & Family berbuka kt rumah mak, so mmg gawat riuh rendah tinggi smlm, tp maaf adik2 semua x bg amik gambo, malu katanye anak2 sedara ramai,hahahahha..tp jgn risau, ni en3 kali ni lagi best..hahahahha
Korang tgk tu, siap lesung batu naik meja makan ko, ahakkksss Mat o Mat, hanya kau le yg tahu kenapa kan? biasa la makan ketam besar, bg yg ada gigi tu boleh la gigit, tp bg yg guna gigi palsu, sian ko...bertempiaran cr hammer x jumpa, last2 lesung pun jd le..hahahahahha...
Mmg sakit perut tgk gelagat mak Lin smlm, adeiii mak o mak sian mak, apa nak bt, gigi dh takde kan? tp tetap nak makan tu..hahahahahahaha..



P/S: Hrni mmg bz lintang pukang kt uma, nnti Lin cite k..nk masak ni, hrni bt roti jala...he3x..



4 comments:

  1. hi..salam ziarah,jemput singgah & jom shopping wit us!! kain pasang & shawls murah..murah.. :) @ http://gorgeous-ground.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Salam lin...adoii, ni baru yee, makan ketam...lagi satu jgn ngusik lebih2, ada kang yg makan batu lesung!!!...ahaks, sabau je aku...

    ReplyDelete
  3. Tu batu lesung ke......? pecah?

    ReplyDelete
  4. salam ramadan...

    biasa la tu... pasti meriah makan ramai2...

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..