Makan Sebelum Ngencesss..

Salam semua...

Ye..setelah di perkenankan, maka esok kita akan menyambut bulan Ramadhan, adeii bulan ini la akan menguji tahap kesabaran dan keimanan kita yek dr segi semua aspek...betul x? so dh bersedia?...
Oleh kerana itu, semalam utk tidak menghampakan anak2 tekak ni, Lin & anak2,Naz & Yana, gi makan pizza Domino, ermmm sgguh mnjd kekesalan bt bdk 2org ni termasuk le Lin, iyee ini adalah kerana, 1st time kitaorg mkn pizza domino ni, so mmg tidak menepati anak tekak kita le, lebih 10 kali baik dr pizza hut...bg Lin anak beranak ler..uwekkk sgguh tidak sodapp!!
Nak tak nak, yg sekotak itu di bawa pulang, tp abs jgk di bedal oleh yg anak yg tidak tau itu beza rasanya, batu dan kayu je le dia tolak, muahahahahaha..sapa lagi, si Amat ler..hehehehehehe..




P/S: Ptg ni dok memikir le nak masak sahur yek semua, mlm ni nak ke Pasar Borong cr lauk bt stok..hehehe...


4 comments:

  1. ikan2 kat pasar dah cuti dah.. susah2 gi je osman sahor.. hehe

    ReplyDelete
  2. hehehhe ... selamat berpuasa. domino mg x sodapppppp!!!! hawaiiii layannn

    ReplyDelete
  3. fuyooooo...macam la kena pose setahun.

    selamat menyambut ramadhan, lin. moga mendapat keberkatanNya.

    ReplyDelete
  4. rasa2 macam nak sahur kat mek di.. hehehe! melampau malasnyerr saya ni kan..

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..