Menu Sahur Esok-7Ramadhan..

Salam semua...

Adeiii Konyang ke ni? anak anak, dok layan tekak korang ni, ada mak yg gastrik ni,hahahahaha.
Maaf anak2 Lin mmg mcmtu, klu sahur x nak mkn nasi, makan yg simple, tp boleh plk tahan perut tu, smlm makan spageti, hrni td gi jusco cr shushi, hantu shushi semua, tu yg Lin tunjuk tu, sorg 1 paket tau, maknaya sorg 2 paket, bkn yg dlm gambo tu kongsi ber-3...ermmmm
So layan aje la, nmpak gaya Lin dgn hubby greng nasi berlado je la esok..ye Yang yek..huhuhuhu..
Selamat Berbuka semua....wasalam



P/S: Menu berbuka lak, sosej hawaian tomato, ayam greng berlado, dan rendang ayam smlm..hahahahaha


10 comments:

  1. kami tiap hari sahur ngan nasi goreng...itu je yg lalu nak masuk tekak ni.

    ReplyDelete
  2. sama laaa sis.. anak2 dara saya tu sahur nak berkoko krunch jerr.. lain takmo..

    ReplyDelete
  3. sushi?sy mmg xleh telan lgsg rsenye.x bese makan

    ReplyDelete
  4. ok la tu lin.. saya x bley la nk sahur camtu sbb kali ni 17hr posa.. nasib la dah time summer kan.. anyway salam ramadhan dan selamat bbuka n bsahur.. miss pasar ramadhan kat msia huhu..

    ReplyDelete
  5. ni sahur jepn ni.. confirm lapo balik haha

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. beshnya...tetiba rasa nak mkn sushi lak wuuuu

    ReplyDelete
  8. adus..akak,kalu tekak ruby cnfirm kuor balik makanan2 tue..xlalu..best ke sushi,akak??

    ReplyDelete
  9. sis_nita..

    bebudak kat umah ni pun bekoko crunch gak.mak dan abah dia pun tumpang 4 kaki so takyah masak ler :p

    pelik idea bebudak ni tp menyenangkan hidup aku..!

    ReplyDelete
  10. sy bersahur dgn kurma ja.. roti gardenia sapu mentega kacang... yummy...

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..