Proses Ke-3...Bersambung

Tuesday, August 25, 2009

Salam semua...

Salam Ramadhan ke-4 bt semua..hrni panaz kt JB ni, mengugat jgk anak tekak ni kehausan, tp takpe, slgi iman kita kuat, slgi itu kita boleh bertahan, yg penting niat kan?..cewahhhh..
Ok hrni hubby cuti lg utk hr ke-2, nak siap kan pecah rumah pintu depan tu, tp korang nampak kan? pintu baru Lin tu dh siap pasang, so baru la hubby pecah, kalau tak cmne nk tutup pintu, ada tak tido malam kang berjaga...hehehehehe
Adeii berhabuk jgn ckp, dh mmg jd tradisi ni bermharajalela kt dlm rumah ni, kipas sana sini berpusing 1 arah ke depan jek, maaf la ye Kasawari, smlm mmg tak izinkan terjah ke sini, tgk le keadaan tu, sian kt budak2 tu ada astma kan? berhabuk2 keliling ni, nnti dh siap, jemput lah dtg berhari2 yek..



P/S: Menu hrni nak bt cucur udang, botok2, dan nasi pataya...ahakkksss




4 Comments

  1. takper.. nanti semua sudah siap.. leh bawak khemah camping kat luar tu.. hehe..

    nanti leh ar buka sama2... kita org masak baik punya.. import dari bazaar ramadhan lagi tu.. ha ha

    ReplyDelete
  2. sis kat sini ujan... sejuk ooooo...

    ReplyDelete
  3. Salam ziarah di petang ramadan

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com