Proses Ke-3...Bersambung

8/25/2009 11:48:00 AM

Salam semua...

Salam Ramadhan ke-4 bt semua..hrni panaz kt JB ni, mengugat jgk anak tekak ni kehausan, tp takpe, slgi iman kita kuat, slgi itu kita boleh bertahan, yg penting niat kan?..cewahhhh..
Ok hrni hubby cuti lg utk hr ke-2, nak siap kan pecah rumah pintu depan tu, tp korang nampak kan? pintu baru Lin tu dh siap pasang, so baru la hubby pecah, kalau tak cmne nk tutup pintu, ada tak tido malam kang berjaga...hehehehehe
Adeii berhabuk jgn ckp, dh mmg jd tradisi ni bermharajalela kt dlm rumah ni, kipas sana sini berpusing 1 arah ke depan jek, maaf la ye Kasawari, smlm mmg tak izinkan terjah ke sini, tgk le keadaan tu, sian kt budak2 tu ada astma kan? berhabuk2 keliling ni, nnti dh siap, jemput lah dtg berhari2 yek..



P/S: Menu hrni nak bt cucur udang, botok2, dan nasi pataya...ahakkksss




You Might Also Like

4 Comments

  1. takper.. nanti semua sudah siap.. leh bawak khemah camping kat luar tu.. hehe..

    nanti leh ar buka sama2... kita org masak baik punya.. import dari bazaar ramadhan lagi tu.. ha ha

    ReplyDelete
  2. sis kat sini ujan... sejuk ooooo...

    ReplyDelete
  3. Salam ziarah di petang ramadan

    ReplyDelete

Penafian .
Semua penulisan dalam blog AKU Sis Lin ini TIADA kena mengena dengan yang hidup atau pun yang telah tiada.

Sis izinkan jika ada yang ingin copy dan share untuk kebaikkan bersama, AKAN TETAPI jika terdapat gambar atau teks Sis di salah gunakan, Awas! TINDAKAN BOLEH DIAMBIL MENGIKUT AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1988 .
Komen anda, tanggungjawab anda.

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com