Proses ke-4...Tamat..


Salam semua...

Ha kali ni mgkin proses2 terakhir je utk en3 renovate rumah Lin ni, ok nk ckp sikit kt sini ye, en3 semua ni bkn nak menunjuk2 ok, tp inilah rutin yg Lin alami selama pemprosesan renovate rumah ni, sapa2 yg salah tafsir tu sori ek, "aku punya suke la ok"...hu hu hu..
Ye la, mana la tau kot2 ada bg idea kt korang ke, kan? yg penting, semua hasil renovate ni, hasil kerja tangan hubby Lin, sungguh membanggakan tau!! u see...semua done!!!
Esok dh boleh plaster, simen mana2 yg perlu, owang kata touch up ler, lps tu baru cat semua...
Utk surprise..setakat ini saje la en3 proses2 renovate rumah Lin ok...nk tau cmne kesudahan dn hasilnye..Jemput lah dtg beRAYA ke rumah yek..miahahahahaha..




P/S: Mmg tak sangka, sian hubby dok letih kerjakan sorg2, Lin? bt bodoh je la,hehehehehe..


10 comments:

  1. eeeeee tak cilah...kite dok jauh...entah bilelah boleh sampai ke rumah sis lin tuh...huhuhuuuu

    tp sukernye tgk pintu tu cermin sume...begitu gigihnya hb sis lin erk...syabas!

    ReplyDelete
  2. tahun ni sis lin bleh raya sakan lah ye...kuih raya kena lbh ni,org jauh nak dtg....hihihi

    ReplyDelete
  3. pandai suami Lin renovate rumah... Lin pandai buat apa..? Menyemakkan rumah..?

    ReplyDelete
  4. Sama la kita, sy pun br je dpt kunci rumah. so mmg nak renovate terus.. modern concept dari dapur sampai runag tamu. atas biar je dulu.. budget lari.

    so ni konsep ape ek? brp kos?

    ReplyDelete
  5. Kat depan tu ke sis buat sliding?Cun..
    Pasni msti bz nk decorate plak kan..

    ReplyDelete
  6. wah...siap gak..pas nie mesti subuk makeup umah lak kan?..hihihi...ala kak jauh ler..klu dkt blh dtg..huhuhu

    ReplyDelete
  7. nmpk gaye je beraye umah baru la ekk.
    hrp2 la siap klu tak beraye la umah cam gituu.
    hehee.
    =P

    ReplyDelete
  8. Salam...tahniah2 Sis.Lin... Menarik ni... Saya baru gak masuk umah tapi tak sempat nak buat apa... (umah sewa) muhuhahahaha.. mana boleh buat apa...

    ReplyDelete
  9. hehe meriah ah raya tahun ni

    ramai la dtg umah ye...

    ReplyDelete
  10. nti dtg rumah
    ley dpt wet rye x?
    hehe

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..