XTVT Bulan Pose Kembali

Salam semua...

Selamat pg isnin bt semua, selamat bekerja bg yg bekerja, tp ye la, mcm suri rumah pun keje jgk kan? lg la tak berenti2 tak siap2 keje tau..hehehehe..
Ok hrni saje nk cite, dlm kita diam2, duduk2 ni, tak lama lg jgk kita nk menyambut Ramadhan kan, cuma tggl dlm 7hr saje lg, ermmm cepat betul masa berlalu kan?...
So mcm thn2 lepas jgk, Lin mmg selalu awal2 dh beli baju raya, tp sbb nya nk jahit manik sendiri kt atas baju tu, takde kejo, cr kejo, hehehehe..ye la bulan pose, keje kurang, ptg baru masak kan? dr tido bt taik mata, baik terjojol kan bijik mata menjahit manik, fuyooo nk bg lip lap lip lap kt baju tu,hahahahaha..jgn mare, pepel lg thn ni....



P/S: Bukannya Lin ni pandai sngat, belajar je kt internet ni, mcm2 ada...hehehehe


3 comments:

  1. rajinnyer lin..

    ajarkan mama..jom :)

    ReplyDelete
  2. untungnyer ader bakat gini..
    yus boleh jahit tapi tak kemas..
    dulu tangan tak bedung agaknyer..

    ReplyDelete
  3. kak..rajinnye kak......leh la saya blajar dari kakak..leh jimat bajet..kan kak?

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..