Ada Yang Nak Berkenalan...hehehe

Tuesday, September 08, 2009

Salam semua...

Selamat menunggu berbuka bt semua..wah byknye menu korang, penuh 1 meja sehhh...mmg ada yg tersandar ni kang..hahahahha
Ok le sebelum menjamu selera, mari kita menjamu mata..tu dia, sibuk benar anak bujang ni bercakap, 'gambar Amat takde ke mak?' hehehe ye jgk kan? sian la, asyik jd mangsa tukang amik gambar je, gambar dia 1 pun x interframe..muahahahahah
So kali ni bg le dia interframe kt sini, Amat ni ada blog, tp dh lama x bkk, sampai dh lupa no password nye..kekekeke..tak pe la Mat, tumpang je la kt sini yek...
Amacam? hencem ke? ada yg nak berkenalan? sila isi borang menunggu yek..hahahahahha



P/S: Anak bujang ni la sorg2 nye buah hati jantung Lin ni...:p..Nasi Pataya 1 !!!!!!!!



5 Comments

  1. handsome guy..nanti ramai yang jatuh hati nih..hati2 mak nyer...

    ReplyDelete
  2. saya nk bkelan dgn ank puan lin boleh? amat. ur phone plz ;) nanti leh kita sms/calling2.. hehe

    ReplyDelete
  3. haaa.. acik nita nak kenal-kenal ni.. boleh? :)

    ReplyDelete
  4. haha nasib amat dh besar kalau kecik lagi kika booking jadi menahantu
    hahahahah

    ReplyDelete
  5. hahaha pesanan masyarakat utk cik amat ..

    enche amat thn nie tadek ke kad raya mcm thn lepas utk puteri...
    hahaha wink.. wink....

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com