Alahai Cucu Mak..


Salam semua...

"Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin"
Ye la mesti le msh dlm mood Hari Raya kan, bru je 2 Syawal ni, mesti byk lg edisi terjah menerjah beraya ni kan? Sakan ye kowang...hehehehehe.
Sori le, mmg bz giloss le nak lompat2 blog kowang semua, ini pun sempat2 kan diri ni, huhuhu
Ok nak cite Raya ni, hari per-1 mcm biasa., bangun awal mandi sunat Hari Raya, terus bersiap2 ke rumah Mak solat Raya, thn ni meriah suasana coz adik2 Lin semua beraya uma Mak, jd nye, riuh bergegar rumah Mak smlm, seronokkk sukeeeee..
Mmg gamat jdnye, mcm2 karenah, mcm2 gelagat tgk anak2 kecik ni beraya, pantang owang hulur tangan, cepat je nak bersalam angpau tu,hahahahaha..
So kowang layan je la gambo ni yek, lotih ni nak cite panjang2, bz giloss mmg le, nak beraya nak posing2 pun x sempat looo..huhuhuhuhu


Lihat lah donia..ini lah dia cucu2 Mak Lin yg seramai 11 org ni..waduh2 ramainyaaa, riuh mcm pasar ler...haa anak sapa yg paling ramai tu..hahahahahaha, agak2 thn depan ada owang baru ke? heheheeh

Hehehee ye ye, semua cucu2 mak tu dr anak2 si mereka ini ler, kecuali yg baju hitam tu, hehehehe itu belom kahwin lg ler...issshhhh
Psstt Along sukeee kowang pakai baju pepel, dh mcm FC lak yek..hahahaha
*Thn depan kasi up lg le yek...




P/S: Dalam gembira, mesti terselit kesedihan, mmg tak sukeee nangis di pg Raya ler..huhuhuhu



3 comments:

  1. wah ako br nk cakap tau.. amboi2 kaler pepel sumer ek.. heehhe.. sakan la ko beraya adik beradik taun nih... ;-)

    ReplyDelete
  2. ramainya cucu omak...
    baguihbaguih...

    ReplyDelete
  3. wah meriah semua.. kaler pepel tu.. cucu2 mak semua comel2... yang baju hitam pun comel.. ha ha.. syhhhhhhhh!!! nanti linda dengar.. ah ha

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..