Buka Pose Tanpa Yg Tersayang


Salam semua...

Blurppp hehehehhe jgn mare ye, biar sendawa dr bersin...bahyer..
Ok hrni korang bukak pose mkn apa? ada yg makan mee hoon soto, ada yg mkn mee hoon greng, ada tu mkn pizza..siapa kah itu?hehehehehe
Utk 11 Ramadhan hrni, Lin & anak2 bt per-1 kali nye berbuka pose tanpa hubby Lin, sbb hubby dh ke Melaka utk 3hr, so apalagi, malas punya nk masak, Lin & anak2 gi berbuka kt Bestmart sana, Lin, Yana, Naz mkn nasi ayam sambal, cuma Amat je, apalagi klu x nasi greng pataya nye tu..hehehehe
Esok tgh dok fikir ni nak masak apa sahur ni, anak2 mintak mee hoon sup..ermmm



P/S: Suke dgn baju baru An-Wardrobe yg ni, ntah ek, nampak mcm muda lak dgn pink tu..hahahahaha..


8 comments:

  1. hye lin. wah mcm2 ada atas meja tu. sgt myelerakan time2 lapa kan. keke. wiwitt kamu nampak muda la dgn baju pink n rambut tbaru ituuuuuuuu ;) chumellllllllll

    ReplyDelete
  2. salam kak,

    hihihi samalah kita berbuka tanpa org tersayang...nasib baik ada anak2 kan...

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. wahhh.. sis.. tu ABC ke..? yummy.. lama tak pekena taw..

    ReplyDelete
  5. apasal tak terus sahur kat situ..heh...hehh!!

    ReplyDelete
  6. nmpk mude akk berbaju pink ini.
    heee!

    byk gilosss nasik tu la kak.
    abes ke?
    =P

    ReplyDelete
  7. waa..sebut2 mihoon sup...
    rasa cam nak makan tu arr..
    ptg nanti..
    musti sedapkan..

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..