Breaking

Thursday, September 10, 2009

'Cuma Dia' Buat Ku Lena...


Salam semua...

Apa khabar korang di sana, ada baik ka? harap2 semuanya ok2 aja yek..bg yg tak baik tu, lekas2 le jumpa doktor, kang berlarutan 1 hal, tp takut berjangkit lak dgn org lain...hehehe
Ok le hrni 10hb Sept 09, wah cepat nye masa berlalu kan, kjp je dh masuk bln Sept ni, dh nak Raya 1 hal, azam baru belum lg dpt di tunaikan..hu hu hu...
Cuaca? eee panass betul le, kdg2 tu lapar 1 hal, nak menaip ni pun, jd malas layu je mata ni, lg le pulak klu membaca Novel terbaru tu, 'Cuma Dia' walawala, lena terus watak2 tu dlm mimpi..hehehehehe
Jangan tak tahu, hrtu jumpa Kak NorZ siap sign autograf, tp bukunye di sponsori oleh dia..
Thankx ye awak....hehehehehe kita dh bab 9 dh ni...ngeh ngeh..



P/S: Psstt nnti dtg JB awak bwk buku Archa Kasih tu yek, kita nk pinjam aje le...hehehehe


6 comments:

  1. best ke k lin? boleh kite membelinya pulak, kita mmg hntu ngn novel nih :)

    ReplyDelete
  2. waahh..peminat kat NorZ ke? adik dia kawan saya..bole dpt buke free siap tandatangan tu...hehehe..

    ReplyDelete
  3. Nanti remind ako bawa novel tu k.. ;-)

    ReplyDelete
  4. ish...ish..tekun nyer baca buku...bole mimpi kott.Letih pose....hihihi.

    ReplyDelete
  5. kalau an. x leh wt menda lain dh. kalau dh bc nk abiskan ari tu gak. keke

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..