Hasil Duit Kebun..hehehehe


Salam semua...

Nape? tak percaya ka? muahahahahaha...ha so ini lah dia hasil duit berkebun di FB tu, mana tak nye, dr pg bawa ke malam, dr malam membawa ke subuh pulak, haru2..tp ini lah hasilnye..hehehe..amacam cantikk tak? tak main le beli traktor tu Jun..hahahaha
Hek eleh tak percaya lak, iyee yeee...ini 'Aril' putih Lin tu, skrg sudah jd pepel..I like!!!
Ok klu korang tak caya gak...

"Jom jom sama2 meriahkan Majlis Berbuka Puasa MsjBox Edisi Selatan pd 12.09.09 hari Sabtu, siapa dtg awal dpt memandu test drive sejauh 2km secara percuma pegang stering tp minyak isi sendiri yek..ron97 di 'Sis-Lin Petrol Station'...hahahahahahha

So apa lagi tungguuuuuuuuuuuuu.... :p



P/S: Tunggu le, korang tak caya yek...hehehehehe


11 comments:

  1. memang tak lari dgn purple. Lawa.. seh!

    ReplyDelete
  2. chantek..!!!pinjam tyme raya boley sis??

    ReplyDelete
  3. comey nye....ske ar nengok kaler 2...nak tumpang p jalan2 leh x?

    ReplyDelete
  4. wow!!sis lin tantik ar purple tu...minat purple ye??:D

    ReplyDelete
  5. sis nie minat kaler pepel yer..
    jom kebun sama2..

    yus mazri..

    cari tau..

    ReplyDelete
  6. cool... eh pg td aku salah horn keta ke? ahaks

    ReplyDelete
  7. ni keta akak eh.. nnt kalo terrrrnampak org lambai2 tu, silalah lambai smula eh...hikkkk..

    ReplyDelete
  8. kak......kat hasil berkebun dari fb nie kot?add saya dalam fesbuk kak...

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..