Huwaaa Sedih Betul, Terkilan!!


Salam semua...

Huwaa rasanye td malas nak tempek gambo2 ni, sbb nyeee..huwaaaa
Mmg sedih, terkilan, bt sakit hati jek, huhuhuhu
Kowang tgk le sendiri, apa yg kurang dn apa yg takde?...


Gambar keluarga adik Lin yg no-2...Lily

Gambar keluarga adik Lin no-3..Sally

Gambar adik Lin no-4..Julie bersama anak angkat Mak..

?
?
?
?
?
Gambar Lin??? huwaaaa time gambar Lin, bateri kong!!! dh bluetooth dgn adik, skli terdelete anak sedara bt main td, huwaaaaaaaaaaaaaaa, adik x de save pulak!!! huhuhuhuhu
* ala esok2 masih ada Raya lg abg kata..huhuhuhuhuhu


P/S: Kenapa mestu aku!!!! huwaaaaaaaaaa


10 comments:

  1. adussssss sian ko ek... xpe xpe bak kata abg sabar, esok kan masih raya :p pssttt ada baju kaler pepel lagi tak tuh :p

    ReplyDelete
  2. Sabo le sis... raya kan sebulan? hehe...

    ReplyDelete
  3. Salam.

    Selamat Hari Raya.

    Sedih tuu gambar semua hilang. Tak per sabar.

    Macam Abang hang kata, raya masih ada lagi.

    Selamat Berhari Raya dan selamat Ber"Blogging"

    ReplyDelete
  4. alamakkkk...
    spoiii tol lah kn..
    cam mana plak ko yg kena..siansian..
    meh guna kamera jemari lah...
    hihihihih<---gelak perli nih

    ReplyDelete
  5. buat la macam zaman dolu-dolu... pegi bergambar kat kedai gambar.

    ReplyDelete
  6. Majlis Rumah Terbuka
    Assalamualaikum WTB dan Salam Sejahtera,

    kesempatan ini Kak Midah dengan penuh rendah hatinya ingin menjemput
    ke Majlis Rumah Terbuka yang akan di adakan seperti berikut :

    Tarikh : 27 Sept 2009 (Ahad)
    Masa : 11.00 pagi -4.00 petang
    Tempat : Kediaman Saya
    Lot 70431 Kg tersusun,
    Jln Gopeng,
    31000 Batu Gajah

    dipersilakan semua untuk hadir
    kekediaman Kak Midah bersama keluarga.
    Kak Midah
    Ipoh
    p/s: Kak Midah menjemput semua 'followers' Kak Midah diruangan ini agar kita dapat bertemu dan beramah mesra pada hari tersebut. sampai jumpa nanti ya. Mohon sebarkan kepada semua Bloger ya.

    ReplyDelete
  7. salam Lin... selamat hari raya maaf zahir batin... nak ketupat..!!

    ReplyDelete
  8. tak pa sis.. tunggu raya haji lak...

    ReplyDelete
  9. adeh kesihannya tak dpt amik gambor.. ermmm. takper la.. leh amik gambo lagi bila2.. dgn kasawari pun leh amik gak..

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..