Sis-Lin Petrol Station-Coming Soon

Salam semua...

Wahh hrni baik punya nombor date ek.. 09.09.09..ada 'ong' tu..hehehhehe
Haipp jgn beli itu 'ekor' tak baik lor, ishhhh bulan2 pose ni bwk2 le beramal yek...
Ok ni nak bt pengumuman ni..bahawasanya, inilah dia Petrol Station Lin yg akan dtg, ntah le tak tahu bila nk launching nye, baru dlm angan2 je...korang tgk, korang nampak? haaa semua pepel sehhhh..gilosss ahkak kalau mcm ni tau, tak isi minyak pun takpe, dok interframe amik gambo kt situ hari2 pun takpe...muahahahahahha
Apa2 pun..nnti kan kemunculan dn perasmiannya yek...apalagi sebelum tu, pi 'spray' dulu kete korang dgn color pepel, sebelum masuk itu Petrol Station ok..hahahahahahha
*psssttt lg 3hr je mau kasi gegar..muahahahaha



P/S: Dengan keupayaan kete ku, kena isi le minyak mahal sikit, Ron97..hehehehehe


10 comments:

  1. biar betul memang ada ke petrol station warna purple macam tu...?

    ReplyDelete
  2. jambunya petrol station ni... hahahaha

    ReplyDelete
  3. hihihi leh lah join nie..wakakaka...hubby yan keta purple..

    ReplyDelete
  4. hahaa... kene jv ngn celcom la camni.. got X got Sis Lin !!

    huhuhu

    ReplyDelete
  5. mak aih..pepel nye..minyak pun kaler tu kot.

    ReplyDelete
  6. ma'oi....meriah, nnt kite buat petrol pam kale hijo kt sblh nye =)

    ReplyDelete
  7. cantiknye...seriyes ke ada stesen minyak nih...huhuhuhu

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..