Update!! Cite Raya Ke-3


Salam semua...

Ermmm nk cite pun dh lupa..hahahahahha, tu le lmbt sngt masuk en3 ni,hehehehhe
Ok, sebenarnya, Raya ke-3 ni mmg hari yg tak rancang nak kemana, asalnye Kak Ct pelawa ajak ke rumah Mat Gebu tp terpaksa Lin tolak walaupun dok kelat2 je muka,hu hu hu..sbbnya Pak Ngah Lin dr Perak tu turun ke JB dtg beraya ke rumah Mak, mlm smlmnye dh sampai, jdnye tak sedap lak plk nak tggl tak beraya dgn mereka sbb tghri tu nak ke rumah Pak Itam lak kt Yong Peng dan teus nak ke Muar rumah Pak Sedara sebelah arwah Abah...
Smpai sana, semua Pakcik2 Lin dh kumpul, cuma 2org je yg takde, biase le pilot mana de coti nak beraya..hu hu hu..Nasib jgk hr ke Muar tu jln x jem, kurengg le sikit, bkn takde langsung cuma gerak2 khas je gitu..hehehehehe..
Ptg dlm pkl 5lebih pm gitu bru sampai rumah, anak sedara Hubby dr KL dh col, dh sampai kt rumah, nsb jgk ada si Naz tu, so dia dh bt air hidang dulu sementara Lin sampai rumah, mlm nya baru le kitaorg kluar mkn, Lin bg pekena lak Nasi Ayam Penyet kt LC Catering, sbbnye derang ni tak pernah mkn, so apa macam???..



P/S: Dah ramai2 baru le suasana Raya terasa..hu hu hu...dam dam dum, bunyi mercun..hehehehe

1 comment:

  1. pelawaan kak ct terpaksa ditolak pada kasawari.. nasib lin tak ikut.. kalau tak tak puas makan udang lomak nonas tu.. ha ha.

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..