Jejak Kasih Di Sedenak..


Salam semua..

Arghhh nape ek, ramai benar yg dalam mood keMALASan ye, adeiii mgkin sbb mengenangkan berat badan yg semakin naik dan naik itu ka? ye la openhouse tak henti2, makan pun dh tak ingat sinki..hehehehhe yg penting makan harus seimbang ya...
Berbalik pada tajuk di atas, betul le tu..mmg jd jejak kasih waktu tu, rumah yg nk di jejak dh pun sampai skli tak di sangka2 jumpa pulak di situ dgn org yg nak menjejak kita, hehehe sapa lg klu bukan Tok Nabe's, ingat tua le orgnye, rupanya muda, putih, pemalu lg tu, dtg bersama isterinya dgn sepasang anaknya...cumeiii..
Tghri nye tu, selepas beraya rumah Kasawari, kitaorg terus ke Sedenak ke rumah Cik Mat Gebu, ayoo ini kali ke-2 Lin beraya rumahnya, malu sehhhh tp mmg kita bt muka seposen je, ada org tu 3 kali wooo lg le muka 20sen..hahahahaha...nak ikutkan plan asalnye Tok Nabe nak ke rumah Kasawari & rumah Lin, tp kerna dr pg kitaorg dh keluar, so akhirnya, jejak kasih kt uma CMG je yek, skli le dpt berjumpa semua, haa package tu tau...hehehe
Thankx ye CMG & Family, tak jemu2 melayan kamie ni yg mmg riuh rendah bila berkumpul, mcm pasar pun ye kan Mat..hehehehe..

Bukan senang nk amik gambar reramai mcm ni, skli bila dh jumpa mcm anai2 dlm lemari kayu..he he he..

Adeiii bwk2 bersabo le ye, masa ni kan, Lin dngar derang kata..'alaaa bila la CMG ni nak bg makan ni'..hahahahahahhaha




P/S:Kamie dh ibarat adik beradik, walau berapa kali berjumpa/dtg, pasti mcm2 cerita baru yg nak di kongsi bersama...i miss that time...hu hu hu.

3 comments:

  1. ermm seronoknya bila dapat berkumpul ramai-ramai cam tu. Tentu kecoh dibuatnya..

    ReplyDelete
  2. Tak apa jumpa di mana2, yang penting dah bersua muka. Bersua pulak bersama2 ramai lagi kekawan yg baru dikenali.

    ReplyDelete
  3. saper tu yg meraya smpai 3 kali. huhu.. lawak sungguh gambar mengadap2 lauk pauk tu.. menjejes air liur si ret tu.. ha ha

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..