Marhaban Raya Bermula..

Friday, October 02, 2009

Salam semua..

Salam ceria dan senyum selalu bt semua, harap2 semuanya sihat sejahtera ye, maklum la, musim2 raya ni, makan byk, sana sini cirit birit,mcm2 penyakit,hahahahaha
Ok la, seperti biasa, bz melanda dr siang ke malam, mmg tak sempat2 nak ke sana sini melawat blog kwn2, tp berkebun kt FB tu sempat di sempatkan..hehehehehe
Malam kelmarin bermula la Marhaban raya rumah per-1 bg thn 09 kali ni, rumah kawan Lin,Azie, kebetulan dia baru melahirkan, so skli la dia bt majlis cukur jambul anaknya tu, ramai jgk jemputan yg hadir, selesai acara, biase le jamuan makan, tp mlm tu Lin x duduk makan lama, sbb hubby col, kt rumah ada org dtg, so terus menjamah2 sikit, pastu Lin terus balik, nsb mlm tu 1 rumah jek,hu hu hu...
Selepas ni ha jgn kata le, mmg tak sempat2 nak makan, ye le, klu dh 1 mlm 6 rumah, ha tak ke kembung perut tu nnti..muahahahahaa....yg penting? berat badan ku makin naik, naik, naik dan naik lagi..huhuhuhuhuhu....



P/S: Ala makan je le selagi boleh, esok2 je le diet...ada aku kisah? hahahahaahahah


4 Comments

  1. Ni kang baju kebaya dah tak muat nak pakai ni kang hahaha. Kang nak sambut b'day dah tak muat semua baju glomer2 ni wkakakaka

    ReplyDelete
  2. Makan jek selagi leh makan yer tak? hehe

    ReplyDelete
  3. salam aidilfitri buat lin & famili...

    berseri lin dengan serba hijau..

    teringat lagu zainal abidin...

    tapi mana spek mata 'mak datin' lin tu...

    :-)

    ReplyDelete
  4. Salam lin...
    cantik dan ayu la bila lin pakai tudung sedondon baju ijau tu...sesuwai sgt..betol ni..x tipu..kan kawan2 kan kan..

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com