My Purple 'Crocs' :p

Salam semua...

Pg yg terang kini sudah hujan, huhuhu kain mcm dobi kt ampaian tu, tp bagus gak, sejuk2 ni kan, klu panaz kang, mau asyik dok mimpi ais kacang je yek..hehehehe...
Wuwuwuw ni nak cite en3 basi, :p yo la, dr x de update2 tu, apa kata kita korek2 le gambo dlm HP tu, haa skli terjumpa gambo kasut crocs Lin ni, jgn mare pepel lg tuh..muahahaha..
Kasut ni dh lama beli, tp dok kesibukan masa lupa je nk masukkn dlm ni, hahahaha, layannzz..korang dh ada? apa? kasut BODOH?? ayooo jgn dok kata gitu, walaupun x cantik, tp harganya korang caya x caya je tau, rupa x de tp berharga woooo...
Mmg berbaloi, sesuwaii utk ke pasar, sbb x licin, utk pompuan mengandung pun lg elok, ye la, ringan dan kulitnya bergetah, so x le melecet klu pakai tu, cuba le klu nak tau..hehehehe
Yg Lin nye ni, masih lg tgh nk godek2 hias2 jiblitz dia tu, manyak lobang, ada 5, mcm2 leh masyuk tu, kan Ann kan...huahuahuahua...



P/S: Mau simpan lg $, mau cr yg baru, ni pun hubby yg belikan...kekekeke

8 comments:

  1. I've got one pair of malindi...

    ReplyDelete
  2. berbaloi baloi yerr kak. huahuahua

    ReplyDelete
  3. rupa x der x pe asal selesa dipakai...

    ReplyDelete
  4. lin! beli jibbitz manyak2 okies! keke

    ReplyDelete
  5. suke.., i like purple kaler.., hee

    ReplyDelete
  6. ala...
    chumel nyeee
    nak beli 1 la warna pink

    ReplyDelete
  7. i got pink one!so sweeetttt..mari kawan2 kta memborong crocs

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..