Nothing..ERK!!!


APA ???
KENAPA ???
ADA APA-APA ke ???

aku sendiri tak tahu KENAPA......
Huwaaaaaaaaa....

Mana pergi IDEA ???
nak tutup ke bukak, tutup bukak, tutup bukak..ermm dok fikir2 ni..hu hu hu...




P/S : Ermm..rindu ke? kowang tggu je la lg 9 bulan 10 hari ye...hu hu hu..he3x


8 comments:

  1. Kompius japppp...???

    9 bulan 10 hari...ehhh lin pegnan ker hehehe. alau betul apa salahnya.rezeki tu. tapi kalau ada benda lain bagi tu ler. risu dah ni.berhari2 x der khabar kat blog lin ni.

    Jaga diri selalu.... ku sorong bahu ku andai kau ingin menangis...sobb..sobbb...

    ReplyDelete
  2. sis lin!!!! tahniah tahniah!!! wah dapat baby lagi alhamdulilah!! happy 4 u!! jaga kesihatan k... love u

    ReplyDelete
  3. Salam akak lin..
    suke kat lagu di blog nie

    ReplyDelete
  4. Tahniah laa... tak lama lagi dapat baby baru

    ReplyDelete
  5. eleh, kalo smpai 9 bln 10 hari, tkt kang 9 bln 1 hari je. hehehe! slmt sis and tahniah!

    ReplyDelete
  6. wawawa ma nak dapat cucu baru ni :)

    baby boy tau.

    ReplyDelete
  7. hai.. takkan tak dapat bergaya pakai sari pepel pun sampai dah terkonpius nak tutup bukak tutup bukak lin? kehkeh

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..