Eee Sejuknyeee....


Salam semua...

Eeee sejuknye kan malam ni, rasa mau selubung tutup muka rasanya, dh mandi pakai air panas pun masih sejuk lg ni,huhuhuhu..
Korang sejuk x? jgn2 ada yg balik keje tu x mandi kot? hehehehehe tp kan, sejuk2 cmni, perut lapo ek? mcm2 lak teringin nye nak makan, eee jahat betul le tekak ni, yg penting NesO panazz kaw2 1 mug besar yek, fuhh cecah dgn biskut lemak, ermmm sodappppp!
Ni klu dh sejuk benar ni, mau tido dlm selimut ni, kaki tangan semua kasi masuk dlm selimut, jgn kasi kuar2, muka tutup dgn bantal bucukkk eee best nyeeeee....huarghhh ngantuk plk yek..
Ok le, kowang pi le bt air panas kasi bahang, goreng keropok ke, bt jemput2 ke, Lin td bakar roti sapu jem aje, makan dgn NesO panass, berasapp gitu masuk bdn..hehehehhe



P/S: Sejuk2 gini, teringat lak dgn stokin CM tu yek, bagus gak masuk semua jari jemari tu, tp mau gelak terkencing kang pakai...hahahahahahaha


6 comments:

  1. Malam sejuk2 ni......mari kita pakat tarik selimut awal2.

    ReplyDelete
  2. sejuk lagi ke walaupun ade "bantal peluk" heheh.. :p

    ReplyDelete
  3. hai sis...lame xkaco hidup die...ade sihat x

    ke sudah dijangkiti penyakit gitew

    www.broframestone.com

    ReplyDelete
  4. ada ubi kayu rebus cicah ikan masin jeruk ... kopi panas!

    ReplyDelete
  5. xde mr.abi la sesejuk ni, hahahaha :)

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..