Hujan lebat hingga Sabtu

11/24/2009 08:26:00 AM



Salam semua...

Huarghhh mata mengantuk nye sejuk2 ni, JB pg ni mendung2 kelabu je, panas pun x, hujan pun x, cuaca redup sejuk mata memandang, tp kain baju kt luar tu, adeii dh gigil kesejukan, lembap2 x kering garing lg, oh! cahaya, di mana kah dikau..cewahhh..hahahaha
Ok le, kowang tgk berita smlm? tak? dh baca suratkabar? tak? adeiiii dah berkebun? hahaha dah pulak yek..muahahahahaha eee sabau je le...
Mai le kita kongsi info terkini, berita sensasi...panazzzzz
Khas bt para pemancing dn nelayan ni..hehehehe

Hujan lebat hingga Sabtu


KUALA LUMPUR: Hujan lebat serta angin dengan kelajuan 65 kilometer sejam (km/j) dijangka berlaku sehingga hari kedua sambutan Aidiladha pada Sabtu ini di Kelantan, Terengganu, Pahang dan Johor Timur.
Ketua Penolong Pengarah Pusat Ramalan Kaji Cuaca Jabatan Meteorologi Malaysia, Amirzudi Hashim berkata satu lekukan tropika terbentuk di Laut China Selatan akan menyebabkan ombak di laut bergelora ke paras setinggi 3.5 meter.
“Kesan daripada itu, air laut di sekitar pantai juga naik lebih tinggi iaitu 0.5 meter berbanding hari biasa,” katanya, semalam.
Jabatan Meteorologi mengesan lekukan tropika kira-kira jam 8 pagi semalam. - Bernama

*lagi cerita selanjutnye klik sini

You Might Also Like

4 Comments

  1. bunga lalang tu otw nak gi kundasang mmg banyak spnj jalan.cantek sgt! :)

    uishhh salah gambo ni lin sbb langit cerah biru sejuk mata memandang..ekeke :p

    ReplyDelete
  2. wor.....caner nak raya ni :) hujan!

    ReplyDelete
  3. so tak best laa raya kalau ujan...
    aper pun Selamat Hari Raya Haji
    sini hari nie baru cerah Tau
    sok lusa hujan lak kot

    ReplyDelete
  4. moga cuaca beralih cerah segera...

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com