Ibu Berhati Iblis

Salam semua...

Selepas baca Metro sekejap td, hati sebak, sedih memikirkan nasb kanak2 ni..huhuhu..
Memang 'setan' takde perasaan langsung!!!!

DUNGUN: Seorang wanita berhati iblis bukan saja tergamak mendera anak perempuan tirinya, Nurhidayah Abdul Wahab, 4, malah pernah mencampak anak kandungnya sendiri yang baru berusia sembilan bulan ke dalam kolam ikan berhampiran rumahnya.

Bagaimanapun, bayi lelaki malang yang hampir lemas dalam kolam ikan sedalam tiga meter itu diselamatkan bapanya, Abdul Wahab Mahusin, 39, di rumah mereka di Kampung Sura Hujung di sini, dalam kejadian sebelum Ramadan lalu.

Perbuatan kejam wanita berusia 21 tahun itu sekali lagi terbongkar Ahad lalu selepas datuk kanak-kanak perempuan terbabit menemui seorang bomoh patah di Kampung Seberang Pintasan sebaik mendapati cucu yang tinggal bersama ibu tirinya itu tidak berhenti menangis selain mengadu sakit di bahu kanan.

Abdul Wahab yang mendedahkan perangai wanita itu yang juga isteri keduanya berkata, tindakan wanita itu tidak ubah seperti binatang kerana langsung tidak memiliki perasaan terhadap kanak-kanak terbabit yang mengharapkan kasih sayang daripadanya.

*lagi cerita selanjutnya di sini



8 comments:

  1. Minta dijauhkan.....

    emmm...template belang2, cantik mcm barcelona..:)

    ReplyDelete
  2. baru je ckapa dgn mr.abi smlm, ada gak manusia sampai hati dera anak sendiri, yg paling teruk tu siap bunuh! ish....tak ke susah bawak anak tu 9 bulan??

    ReplyDelete
  3. Uihhh tak baiknya.. Muda sangat kot dah jadi ibu. Ish Ish Ish
    kesian dekat kanak-kanak tu

    ReplyDelete
  4. Uihhh tak baiknya.. Muda sangat kot dah jadi ibu. Ish Ish Ish
    kesian dekat kanak-kanak tu

    ReplyDelete
  5. muda sgt kot maknya tu...bini no 2 pulak! tertekan agaknya, kekadang makbapak ni suka lps geram kat anak....kesian....kecik2 dah menanggung beban, sedih la manusia skg tak syg anak. binatang pun tau syg.....

    err...lama sis lin x dtg rmh kita? tukar langsir nmpk?

    ReplyDelete
  6. ermmm cat baru ekk.tapi gelap ler lin.mokcik dah rabun :p

    ReplyDelete
  7. kenapa buat cam tu .. adeh .. kesian kat budak - budak tu ... ader anak tak mau hargai .. lia yang nak anak nie .. susah yer nak dapat ..

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..