Perodua MPV Alza


Salam semua..

Fuyooo lepas Proton muncul dgn MPV 'IXORA' skrg turn Perodua plk muncul keluaran MPV nya 'ALZA'...sama cantik sama padan sama besar, cuma yg membandingkannya mgkin harganya, atau enjinnya je..tp ntah ek, Lin ni klu bab enjin2 ni ke, bab mende2 kete ni, mmg x pakar le, x reti nk beza2 kan...hehehehehehe
So kowang apalagi? pi le search2 survey2 test drive ke nnti yek..kot2 ada yg nak tukar kete baru ka mcm MPV ni, sila la ye ke bilik pameran atau kedai Perodua yg terdekat..hehehehe
*klik sini utk info lebih penuh..




P/S: Yang tak tahan tu, Perodua ALZA ni ada color pepel sehhhh adeiiiii menangiss Lin tgk weiiii..

2 comments:

  1. aduiii nama dia cun arr :)

    tunggu saham melambung mama nak beli toyota CALDINA hehe.. :p

    semua nama pompuan cun kan..cun ke?? :)

    ReplyDelete
  2. cc 1.5..

    tapi body besar tuuu..

    aduhaii.. larat ke cc 1.5 nak bawak body sebesar tu..

    lau cc 2.0 ok gak..

    ni kan sah minyak mesti byk guna ni..

    tapi kalerrr pepel tu mmg nanges laa kak tengok..

    cantikkkk gilerr..

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..