Sana Sikit Sini Sikit

Salam semua...

Alhamdulilah, rezki laut kan, dlm kerisauan dek hubby gi mancing tu, akhirnya pulang dgn selamat, tambah gembira dpt jgk bwk blk berjenis2 ikan, yg kecik yg besar sama2 di bahagi2 kan, ye la pergi pun dh 9org, so mana2 yg takde rezki kali ni, sama2 la kongsi bersama,kan?
Lin baru je blk amik ikan kt uma kawan hubby,Jamil kt Johor Jaya tu, setelah di potong2, di bahagi2 kan, inilah bahagian hubby Lin, syukur ada jgk dr takde kan, nmpk gayanya esok kenduri kari le gamaknya....hehehehehhe
Tenggiri tu hubby kata masak asam pedas shodapppp, tp klu ikan baru ni, goreng pun sodapppp kan?..muahahahaha



P/S: Now nak belek2 respi dapo2 chef blogger, kot2 ada respi yg sedap kan..hehehehe
*hantar Sedenak mntk Mat Gebu masak..hahahahahaa

1 comment:

  1. lin..mama bab menyiang paling malas huhu.. :(

    kat pasar beli ikan yg dah siap..balik masak jek :)

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..