Breaking

Thursday, November 12, 2009

Selamat Malam Jumaat...

Salam semua...

Miahahaha...iyo le tuh konon nye tido awal malam Jumaat, pebendenyee dok kemas2 dapo, lipat2 baju, dok cuci2 le apa yg patut, mgkin 'setan' msh berkurung lghahahahah...
En3 mlm ni khas utk Ann ni, An o An, ni kali ke-2 tau Lin kasi masuk wajah bertudung ni..heheheheh ada ke ala2 Yuna gitu, seksa woo dok try pakai td, terbelit2 nk ikat tudung ni, tp cntik gak ek..muahahahaha
Rasa skli pakai td mcm muka x siap je tgk, selalu pakai yg tudung biase2 tu, tp td pg gi pasar tiram byk benar org jual shawl, hege murah2 plk tu, apa lgi dok balun le sampai 4-5lai, kot2 mana le tau kan, azam bru thn depan nk mulakan kewajiban bertudung..insya'allah....
So Ann..cmne? lps ni kena masuk lagi ke klu ada paten baru? eeeeee x sukeeeee la...ada yg dok gelak tu...


P/S: Byk benar mlm ni uma yg dh tutup lampu yek....ada Pesta Muda Mudi ka..hahahahaha

8 comments:

  1. apa neh. baju purple, tudung biru tua neh. owh pattern ni. an penah tgk kt blog. kekeke :) chantek nyerrrrr!!

    ReplyDelete
  2. pehhh!! ingatkan fara fauzana tadi.. rupenye makcik dia..

    tu sekali pandang!! 4 kali pandang cam shima la pulokkk..

    ReplyDelete
  3. ikhlas ckp, lin cantik bertudung.. a'ah la..mcm shima.. terus je nyanyi.. sesekali ku rasa teringin..lalalalaaaaa

    ReplyDelete
  4. wow sis....mcm anak dara je..ehehe..comei

    ReplyDelete
  5. hohoho ayu2 lak kak linn..xpe tewuskan niat yg baik tu..comel pe kak linn pakai shawl..

    ReplyDelete
  6. salam lin..
    cantik la lin pakai tudung..kan akak ada cakap masa pakai tudung ijau marhaban time raya ari tu..mmg ayu jer..

    psst..akak pun gelak la sbb baca yg bab "setan" masih berkurung tu..hehehehe..x kan nak tahan gelak ar..pas tu ada pesta muda mudi plak lg..hahaha

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..