Bundle Sendirian Berhad

12/16/2009 06:27:00 PM

Salam semua...

Salam senja buat semua, bz ke tu? dah makan? Lin baru balik dr uma mak dok hantar baju anak2 Lin yg dh x boleh pakai lagi tu, banyak semua dh tak muat, baik baju Naz, Yana dan Amat, penuh 4 bag plastik tu, td mak dh pilih2 bagi2 kan mana yg nak bg sapa, mana yg sapa leh pakai, nak bagi anak sedara Lin je..
Yg kelako tu, waktu nak gi uma mak lalu highway Perling tu, skli ada roadblock, kena tahan dek polis pulak, sbbnya bawak karung plastik tu le, dah kena bukak semua, ye la dh tugas derang kan, skrg ni mcm2 yg boleh berlaku, kot2 derang ingat Lin bawak apa le kan, yg penting berani kerana benar..hehehe
So skrg anak2 bising..almari dah kosong baju dah jd sikit, amboiiii nak mintak beli baju baru le tu...ermmmm mak dia punya almari jugak yg penuh, lagi tak muat2 ada le..muahahahahaha



P/S: Lin punya baju2 lama sayang nak bg orang, nak buat koleksi peribadi je, sbb semua manyak pepel color lor..hehehehe :p

You Might Also Like

4 Comments

  1. mane sis dpt stok nie???
    ho ho ho!

    ReplyDelete
  2. same like me, dlm almari penuh dgn baju kaler purple...

    ReplyDelete
  3. lor apasat polis tu tahan.. ntah2 dia ingat lin ni org indon nak jual bundle kot.. haha

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com