Oh! Matahari...

Salam semua...

Selamat pagi semua, dah celik ke belum tu, ada yg dok ternganga depan pintu, ada yg dok termenung dalam jamban, ada tu yg dok pejam mata lagi belum bangun, isshhh isshhh ishhh anak sapo le tu, sama macam anak dara Lin 2org tu..huhuhuhu
Pagi ni mai le kita doa2 yek, mudah2 han matahari muncul le bersinar hgga ke petang, adeiii baju banyak nak basuh, tuala pun semua dh masam2, cadar pun dh byk peta, kang klu turun hujan, naya le tak kering semua kan? huhuhu
Ok le, pagi ni korang sarapan apa? Lin pun ntah le, dok fikir nak bt sarapan apa ni, rasa mcm nk bt nasi goreng je, sbb nasi smlm banyak tu, kang basi bazirr je kan, tp tekak ni jahat, rasa mcm nak mkn toseii le pg ni, aduiii makan makan dan makan, oh! tidakkkkk timbang jarum tu dh speed laju ke kekanan bawah..arggghhhhhhhhhhhhhh...



P/S: Nak kawal makan cmne, anak makan, mak pun makan, anak tak makan, mak pulak risau..hohohohoho..... :p

2 comments:

  1. Slaam Lin hai..wah pg 2 dah kejut org yeee tulah dah dua hari pagi hujan x dpt nak be jogging tulah rutin harian sy gan member...dua hari ni pepagi lepak je..lepas Breakfast sbg guling2 heee..jom Bf same..milo pana satu mug utk lin dah siap heee

    ReplyDelete
  2. mama tak diet ni lin sbb nak balik kg..nak makan berabis.aduiii balik sini tak muat semua baju kang :p

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..