Ubat Sakit Tekak?

Salam semua...

Phewww panasnya cuaca harini kan? selalu dh biasa dgn hujan, bila panaz dh mcm pelik pulak rasanya tekak ni..huhuhuhu
Ermm klu dh panaz2 ni, dapat makan es kacang mcm kt dalam gambo tu, waduh2 mcm donia ana yg empunya...yum3x...
Sambil2 hirup es kacang, makan pulak rojak petis ke, pisang goreng ke alangkah nikmatnya la masuk dalam anak tekak...opsss bagi yg sakit tekak jgn dok ingat nak minum es kacang plk, nnti makin melarat plk sakitnya..hehehehehehe
Tak leh tahan ni, mau kena cari es kacang kejap lagi..huhuhuhuhu



P/S: Lama sungguh servis kete td, last2 kena order jgk itu brg, tp ok le, dah tau apa masaalahnya..hehehehehehe

3 comments:

  1. Fuuuhh..
    Ini tidak adil..kata wahud..
    ABC..mmg mengancam..mmg menjadi penawar sakit tekak pun..tambahlah lagi noo..

    ReplyDelete
  2. Salam kenal dari kak gerau. fuyooo.tinggi ooo ABC dia.

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..