Ubat Sakit Tekak?

12/08/2009 02:32:00 PM

Salam semua...

Phewww panasnya cuaca harini kan? selalu dh biasa dgn hujan, bila panaz dh mcm pelik pulak rasanya tekak ni..huhuhuhu
Ermm klu dh panaz2 ni, dapat makan es kacang mcm kt dalam gambo tu, waduh2 mcm donia ana yg empunya...yum3x...
Sambil2 hirup es kacang, makan pulak rojak petis ke, pisang goreng ke alangkah nikmatnya la masuk dalam anak tekak...opsss bagi yg sakit tekak jgn dok ingat nak minum es kacang plk, nnti makin melarat plk sakitnya..hehehehehehe
Tak leh tahan ni, mau kena cari es kacang kejap lagi..huhuhuhuhu



P/S: Lama sungguh servis kete td, last2 kena order jgk itu brg, tp ok le, dah tau apa masaalahnya..hehehehehehe

You Might Also Like

3 Comments

  1. Fuuuhh..
    Ini tidak adil..kata wahud..
    ABC..mmg mengancam..mmg menjadi penawar sakit tekak pun..tambahlah lagi noo..

    ReplyDelete
  2. Salam kenal dari kak gerau. fuyooo.tinggi ooo ABC dia.

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com