Friday, January 01, 2010

Azam Tahun 2010

Salam semua...

Huhuhu..ha ha ha..kowang jgn gelak2 yek..itu bkn keadaan badan Lin sebenar, itu hanya image dr 'cermin ajaib' haaa jgn x tau, waktu masuk ke dalam tmpat cermin ajaib tu, punya la tergelak sampai nak terkencing di buatnya, mcm2 aksi mimik muka dan badan yg keluar, yg kurus yg gemuk, yg pendek, yg kenit, yg panjang dan byk lg la yg yg yg nya..he he he
So mai sini baca 10 azam tahun baru 2010 Lin..ke ke ke..

1. Nak KURUS.
2. Mesti KURUS.
3. Kurangkan makan sbb nak KURUS.
4. Kena diet utk KURUS.
5. Bykkn senaman sbb nak KURUS.
6. Lebihkan makan makanan seimbang/bijiran klu nak KURUS.
7. Oh! jgn makan eskrim byk2 klu nak KURUS.
8. Coklat pun kena le di elakkn sbb nak KURUS.
9. Makan nasi seminggu 2x klu nak KURUS.
10. Yg penting..NIAT nak KURUS kena le berAZAM kuat ni..hu hu hu..
Boleh ke?..huwaaaaa



P/S: Kalau x kurus jgk? sapo mau jawab? huwaaaaaa..muahahahahaha..

7 comments:

  1. ye la .. ika hezry beli kan just mate 5 suh kurus .. sampai skang tak kurus2 tak usik2 pun lagi jus tu .. adeh camne kak lin nak kurus ni

    ReplyDelete
  2. kak lin.rose ni...1st time sgah ur blog.nak kurus ke????dulu pun sy gemuk gak.lepas minom herbalife, ok la.turun la berkilo2.heheh.klo nak, blh la beli dr sy. nak hbiskan stock yg ade. ks sp[ecil discount.50%.heheheh.

    ReplyDelete
  3. oittt gumuk nya ko!!! muahahahahaha :-D oppsssss ok ok ako pun nak KURUS jugakk... jom kita jadi KURUS sesame :p

    ReplyDelete
  4. HAPPY NEW YEAR SIS!!

    moga tahun ini akan lebih memberikan sinar dan rahmat dalam melayari kehidupan ini.. moga terus berjaya.. Ameen..

    may all ur dream will come true!!

    samela.. nak kurus jugaaaak.. insha allah.. jom same usaha..

    ReplyDelete
  5. hye senang je utk kurus, rmi yg dh berjaya....


    meh ushar cni...

    http://www.udecided.blogspot.com

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..