Aku mau pakai baju kebaya!

2/23/2010 08:27:00 AM



Salam semua..

Selamat pagi! dh sarapan, wooo aada yg pg2 dh makan spageti, sodapnyaaa..Lin pg ni sarapan, 3 keping roti & air cawan bijirin oat, huhu tp oh! tidak, harus ku lupakan, takat telan air liur je le klu mahu kurus, ye ye, aku mau kurus! 
Nak di jdkan cerita, smlm ptg, ntah apa penyakit, pi le saje test baju kebaya lama tu, aduhh lama sgguh x pakai baju kebaya, hrtu test pakai x muat, boleh pakai tp Lin x selesa, rasa mcm lemas gitu, akan tetapi alangkah terkejutnyaaa, hohoho baju itu sudah ada ruang dan boleh Lin pakai dn butang sehh, yeahaaaaaaaaaa, kira dh turun berat bdn ni, so azam utk kurus terus kuat di tanamkan dlm diri, korang yg 'sana' ? apa lg, tak moh pakai baju kebaya ke? pompuan le 
Ok mai Lin kongsi tips menu berdiet dan menu dlm seminggu yg Lin amalkan..kekeke kdg2 miss jgk..:p
"Selamat Berdiet" info dr Info Cantik & Diet Sihat Semulajadi.








You Might Also Like

2 Comments

  1. siapa siapa siapa?
    siapa yg pepagi dah makan spageti tu... not good betul utk keihatan. hahahahaha gaharu cendana

    wahh sis lin bg tips diet.. sure viona suke senyum lebar nnti

    ReplyDelete
  2. haha..tahniah sis,selamat berdiet.:)

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com