Wednesday, February 10, 2010

Cahaya Malam Rabu

Salam semua...

Iya..Lin di sini, maaf le ye, skrg ni dh tak le macam selalu, sekejap2 dok tenet sekejap2 dok tenet, tp skrg bz sikit la, mana dgn anak2 sekolah, mana nak masak, kemas, di tambah plk dkt2 dgn maulud Nabi ni, ala sekadar menunaikan tanggungjawab dn amanah org je, thn ni giliran kepercayaan kwn2 utk Lin melatih anak2 nasyid utk Maulud, 2lagu plk tu, so skrg ni mmg tgh bergiat melatih dn dilatih, yg nasyid mak2 nya plk masih dlm proses pemilihan lagu, mesti meriah kan nnti 6hb Mac ni...he he he
Ok le, ni nk habaq sikit ni, hrni kan hari Rabu, so setiap mggu malam hari Rabu kt tmpt Lin ni ada pasar malam, mmg betul2 sebelah uma Lin, kena plk mmg jln simpang masuk keluar, isshh bkn sikit2 punya org, dgn belakang parking ketenya sesak, dgn org ramainya yg berpusu2, dh mcm konsert mini rupanya, padahal pasar malam biasa2 je tu, tp tiap kali malam rabu ni la yg Lin mmg sakit jiwa dgn segelintir org yg nak park kete ni, kot ye pun jgn le park kete depan uma org, lagi2 uma Lin ni, dh le Lin ni keluar masuk hntr anak tuisyen, pantang kita leka sekejap je tutup pintu, bila keluar je, dh ada yg memarking depan tu, nnti nak keluar dh kita plk yg seksa nk reverse..aduiiiyaiii..
Jdnya..malam ni Lin nak bt satu pakatan, ha ha ha tggu le nnti, tp takle sekejam sampai nk pancit tayar tu, idok le sampai gitu..tp tgguuu le, sapa yg berani2 cuba, nasib ko le kang kena..muahahahaaha....




P/S: Bayangkan le, tiap2 mggu Lin gi, ke ke ke mau perabis rm20-30 hengget..sebulan??? ayooo

1 comment:

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..