Tuesday, February 09, 2010

Yg kecil yg besar


Salam semua...

Halooo semua, slmt tghri, dh lunch ka tue? rasanya awal lagi kot ni, ada tu masih bertungkus lumus di dapur memasak, Lin? hrni beli sarapan je pagi tadi, nnti dlm ptg sikit la baru masak, lagi pun hubby coti hrni, pelik gak tak kerja ni,ermmm klu tidak mmg susah nak suruh cuti..he he he
Ok le, ni saje nak bt menokok menambah cite dr Shai tu, kan ke hujung mggu baru ni Lin di terjah, tp tak jgk, kira semuanya le di terjah.ke ke ke baik Shai yg dtg dok diam2 tp di terjah plk dgn Retna & Seri..ke ke ke ke...
Kalau dh semua jumpa mmg gamat, riuh, meriah mcm party, lbh2 lagi ada bdk 3org tu, Ammar, Aiman & Amat, kompom ribut..he he he Kali ni Ret bawak kawan,Seri namanya, cntik, manis, lemah lembut orgnya mmg sesuai utk di jdkan calon..ehem ehem ehem...uhuk3x..
Lepas ni, bila lagi la mau berjumpa ek..mai le pindah sini cr rumah dekat2 je ni, berjiran, kompom leh bkk 'cafe' nnti..ke ke ke ke



P/S: tgh x dok idea ni..hubby cuti 2mggu ni dok uma..waduh2....

2 comments:

  1. rajinnya korang gather,kak :) hehee

    ReplyDelete
  2. pergh sis lin gi karok x ajak seyh~~~

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..