Monday, March 29, 2010

Happy Birthday sayang ku Yana.



Salam semua...

Harini 29hb Mac genap la anak Lin ni 14 tahun..dah besar anak mak, rasanya baru je smlm tukarkan lampin..ha ha ha..

Nama: Nurul nazryyana Bt Sabar.
Umur: 14thn.
Kegemaran: Tido, makan, dan berTenet jekkkk..
Kelebihan: Rajin bt keje, skli cakap terus buat.
Kelemahan: Tak boleh nak cakap sikit, cepat je melentingg...
Kebaikan yana: Bertolak ansur dan mengalah dgn kakak dan adiknya..cukup2 sabar orangnya..

"Selamat hari jadi Sayang"
"Semuga bhgia, ceria, dan sejahtera kekal hgga ke akhir hayat"
'Mak, Ayah, kakak dan Amat, doakan semuga adik berjaya dalam pelajaran dan segala apa yg adik lakukan,  semuga adik menjadi kakak dan adik yg baik dan menjadi contoh buat semua ye'.



P/S: Hadiah?? tunggu le 'Monster INC tu dtg yek'..ha ha ha ha

8 comments:

  1. chanteekkkkk anak kak lin.
    hehe ;)

    sebijik ikut muka akak :)

    ReplyDelete
  2. lawa anak sis lin..
    huhu.. nk knl bole?
    hahaha minx izin ni.. :P

    ReplyDelete
  3. sweetnye...
    mak wish besday utk ank kat blog.
    slalu nya ank yg wish besday mak dia kat blog

    ReplyDelete
  4. haah
    sebijik sgt muke mamanye
    hee hepy besday to her =)

    ReplyDelete
  5. Selamat ulang tahun YANA..

    Semoga panjang usia, mendapat keberkatan didunia dan diakhirat serta menjadi anak yang soleha untuk kedua ibubapa mu.

    Teringat lilin panas semasa menyambut birthday yana di kota Melaka..hehehe

    ReplyDelete
  6. Hello.
    At you a good blog and charming girls. Thanks.
    I badly write and I understand in English. Thanks you and I am glad for visiting of my blog that we friends.

    Sergey
    Russia.
    St.-Petersburg

    ReplyDelete
  7. HEPI BESDAY YANA..DEKAT2 DGN BESDAY KITE..KITE 24 HARI TU :)

    ReplyDelete
  8. ehem.. anak no 2 mmg slalu bertolak ansur wakakakakaka caya la yana//

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..