Monday, April 12, 2010

Anak2 Sukan,Ibu2nya yg Menang..

Salam semua..

Apa khabar semua, dh sarapan? mesti pagi ni semuanya moody kan? maklum le, Monday Blues,huhuhu
Lin pun sama, pagi2 lg dh manyak keje woo, cuci sana sini, ni pun sementara menunggu lantai kering dok le kejap mengupdate, hubby pun pagi2 lg kete dia bt hal, bateri kong plk, dh terlambat gi keje td,..
Ni nk cite kisah 2 hr 1 malam yg lalu, berhujung minggu dan berhibur bersama orang jauh. Pagi Sabtu tu, Lin & Shai gi Sek nak Lin,Amat, ada Sukan Tahunan, lama kan tak gi bersukan sekolah ni, heheh Shai pun excited gak,hehehe sporting giler dia jd eskot Lin,kekekeke...
So jom tgk gambo2 dan cite pendek Lin ni ok..klu nak tgk gambo2 lain tu, ada kt FB..hehehehe
Tarikh: 10hb April 2010.
Masa: 8am-12.30pm.
Tempat: Padang Sek SKTBI.
Acara: Sukan Tahunan Sekolah 


*Lihat tu, haa Shai dgn mini Hp dia sempat beronline dr padang Sek, sementara menunggu acara bermula, sempat berkebun lagi tu..hehehe


*Pasukan beruniform dan pasukan rumah sukan masing2 sedia memulakan perbarisan dgn penuh semangat berbaris, anak Lin,Amat masuk perbarisan dlm unit beruniform Pengakap, encem anak mak, tegap berdiri di padang nun di jauh..hehehehe


*Tetamu dr kalangan ibu bapa & VIP ramai yg hadir memberi sokongan dan semangat untuk anak masing2, thn ni mmg meriah dgn sorokan ibubapa..hehehehe


*Anak Lin,Amat & kawan2 nya sedia memberi khidmat tenaga membantu cikgu2 semua, dh pakai uniform, dh tak dapat berlari, takpe ye Mat, tenaga mu di hargai..


*Mcm biasa setiap acara di sekolah, mesti la ada jualan kecil2lan seperti, makanan, buku, dan mcm2 la lagi, tp yg paling jd tumpuan, gerai mini si Eyna ni, sekejap je dh licin, sampai ada yg nangis mau itu fancy cookies..siannn thn depan bt byk2 Eyna..:)


*Hip hip horay!! ye ini lah dia Geng Setaman yg memeriahkan acara ibu2 VS Guru2 sek tu, ni tak cukup forum ni, klu semua dok kumpul, masuk acara, mau kalah semua geng cikgu2 sek tu..hahahaha kan kan kengkawan?


*Tarik tarikkkk...aiyoo dek kerana tarik ni le, abs semua kengkawan pancit 2hr ni, ada yg sakit bdn, ketiak, pinggang, kaki, adeiii xpe la, apa yg penting?? KERJASAMA..kita MENANG wooooo..!


*Kami lah JUARA..
hahaha mcm duta payung le plk..hahahahah ada kita kesah? janji menang woo..thn ni, ibu2 dan bapa2 merangkul Juara dlm acara tarik tali, tp dlm acara larian 4x100, hancuss semua, sampaikan Lin jatuh tertiarap..huhuhu..tp xpe, thn depan kita cuba dan cuba lagi, so cikgu2 semua, bersiap sedia yek..hahahahaha



P/S: Ermm sapa le ada amik video aku jatuh ek, adeiii mmg havoc betul ! tp enjoyy !


32 comments:

  1. Morning sis, yeah monday blues,sini mendung lagi berbluzz la jawabnya..wah!nampak seronok jea suma...yippie!

    ReplyDelete
  2. sewonoknya sis-lin.memang kalo anak2 yg bersukan mak2 misti ober...mak-mak okkeeyyy

    ReplyDelete
  3. buy xanax lisinopril xanax drug interactions - brand name xanax online no prescription

    ReplyDelete
  4. order ativan online ways get high ativan - lorazepam 1 mg addictive

    ReplyDelete
  5. discount valium valium no prescription australia - can i buy valium in uk

    ReplyDelete
  6. buy diazepam where to buy valium online - valium side effects elderly

    ReplyDelete
  7. generic xanax how many 2mg xanax to overdose - buy generic xanax no prescription

    ReplyDelete
  8. valium 10mg valium anxiety flying - order valium online with no prescription

    ReplyDelete
  9. buy diazepam online diazepam for lorazepam - diazepam dosage before procedure

    ReplyDelete
  10. ativan pills side effects cutting back ativan - ativan overdose kidney

    ReplyDelete
  11. diazepam for dogs where can i buy valium online - diazepam blood levels

    ReplyDelete
  12. ativan cost ativan 50mg - ativan online no prescription needed

    ReplyDelete
  13. buy ativan ativan pediatric dose - ativan dosage in children

    ReplyDelete
  14. buy diazepam diazepam side effects blood pressure - diazepam online india

    ReplyDelete
  15. xanax medication xanax overdose effects - generic version of xanax

    ReplyDelete
  16. diazepam for dogs purchase diazepam online usa - diazepam 2mg tablets nhs

    ReplyDelete
  17. xanax anxiety xanax side effects sexually - xanax pills pictures

    ReplyDelete
  18. generic ativan online happens if overdose ativan - are ativan and xanax the same thing

    ReplyDelete
  19. xanax online xanax dosage muscle spasm - 0.5 xanax and alcohol

    ReplyDelete
  20. ambien for sale no prescription ambien side effects mood swings - order ambien cr from canada

    ReplyDelete
  21. ambien cost ambien side effects while pregnant - ambien sleeping pills for sale

    ReplyDelete
  22. purchase ambien ambien cr side effects blog - insomnia while on ambien

    ReplyDelete
  23. buy soma online soma drug opiate - the drug soma in brave new world

    ReplyDelete
  24. buy carisoprodol side effects of carisoprodol 350 mg - soma medication classification

    ReplyDelete
  25. buy ambien online ambien cr manufacturer coupon - retail cost generic ambien

    ReplyDelete
  26. valium no prescription online makes best generic valium - roche valium no prescription

    ReplyDelete
  27. zolpidem without prescription ambien uses - ambien side effects metallic taste

    ReplyDelete
  28. buy valium online valium online buy - valium pre-employment drug screen

    ReplyDelete
  29. buy ambien online zolpidem side effects libido - ambien cr price comparison

    ReplyDelete
  30. buy valium online without prescription valium and xanax comparison - valium val release diazepam forum

    ReplyDelete
  31. valium online canada valium vs klonopin dosage - valium dosage route

    ReplyDelete
  32. buy valium online valium diazepam dosage - valium price philippines

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..