Juntaian Manik

4/29/2010 02:27:00 PM



Salam semua...

Selamat ketemu lagi di hai khamis yg indah, tp waktu Lin menaip en3 nie, JB di selubungi hujan lebat dan guruh petir,huhuhu sejukkk, kejap2 lagi boleh la tarik selimut dan bantal yek..kekekekeke
Sori le tetamu Lin semua, kowang dtg pg td, tuan rumah blog ni takde, dok berjalan merayap, ehem3x..ke mana lagi kalau tak ke Pasar Gogo Tiram tu..hahaha jgn maree, alahaii cuci2 mata je, kebetulan Lin nk belikan hubby seluar, kawan Lin ,Wana, Midah & Ana tu, masing2 beli jgk sikit2, mana2 yg patut, tp tak le memborong..hehehehe 
Cuma saje nak bg kowang sakit mata tgk en3 nie,hahaha...harini kitaorg pusing jalan sampai belakang, sekali ternampak plk satu kedai tu jual kain dan baju kurung dh siap jahit juntaian manik2, fuyooo mmg cantik giler le, penuh 1 badan labuci manik dia, aku tergoda gitu. tp kan baju camtu kalau nk raya ke, buat gi dinner ke, bertunang ke, nikah ke, mmg sesuwaiiii le tp kalau kowang nk pi jalan soping dgn pi kenduri kecik2 mcm Yassin ke. rasanya dh overacting kot..kang owang tepi sekeliling dok jeling je..kan?..agak2 le weiii..
Harga sangat2 berpatutan, kalau harga kain pasang lain, dh siap jahit baju pun lain, kowang pilih aje nak color apa dgn paten manik cmne..mmg berbaloi loi loi..boleh bt bissness nie..ada sapa2 nak oder? hahahahaha..



P/S: Cuma kualiti kain pasang dia je yg berbeza, owang kata..biaq kalah membeli menang memakai, jgn beli esok2 dh prakkkkkkkk koyak..kekekekeke


With Love

4 Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com