Tuesday, April 20, 2010

K.A.W.A.N.



Salam semua...

Mari kita renung-renungkan dan fikir-fikirkan..kisah hari ini dan semalam mungkin yang akan mendatang..
Antara kau, Aku, Kamu, Dia dan Mereka...

"Sesekali jadilah KAWAN yang mendengar dari yang hanya bercerita.
Ambillah masa untuk memahami hati dan perasaan KAWAN.
Kerana dia juga seorang manusia.
Dia juga ada rasa takut, rasa bimbang, sedih dan kecewa.
Dia juga ada kelemahan dan juga perlukan KAWAN sebagai kekuatan.
Jadilah kita KAWANnya itu."

"Kita selalu melihat dia ketawa, tapi mungkin sebenarnya dia tidak setabah yang kita sangka.
Disebalik senyumannya itu, mungkin banyak cerita sedih yang ingin di luahkan.
Disebalik ketenangannya, mungkin tersimpan seribu kekalutan.
Kita tidak tahu....tetapi jika kita cuba menjadi KAWAN seperti dia, mungkin kita akan tahu."



P/S: Aku merindui sahabat, kawan, teman dan juga rakan KU semua...huhuhuhu


With Love

4 comments:

  1. aku x pandai jadi kawan kot
    tu biasa sindri2

    ReplyDelete
  2. aku dah lama x de kawan di alam nyata

    ReplyDelete
  3. rindu ko jugak lin... ahakss

    tp skrg ramai KAWAN menjadik LAWAN...

    apa-apa pun harap persahabatan kita tak jadik mcm tu....

    ReplyDelete
  4. baca entry ni kak, KB pun rindu kwn2 lama.. huhuhe

    terkenang sebuah memori laluuuu
    kisah persahabatan kita bersamaaaa..
    bla bla... (tu tgh nyayi tu..)

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..