SOGO Tiram memborong.

4/15/2010 02:05:00 PM






Salam semua..

Panas ek cuaca hrni, tensionnn mmg tension ni, dh le panass mcm apa, pastu plk di balasnya xde air kt rumah, maunya tak keharuan, haipp itu bkn alasan ok x masak, masak tetap masak, cuma dapo nya je tumpang dapo kedai..muahahahaahahha
Ok le nak jd cerita, pg td Lin, Midah, Ana & Izan ke Pasar Tiram, atau lebih di kenali dgn Sogo Tiram, tiap2 hari khamis je ada..hehehe, biasa le klu dh sampai sana, aduhh sakit mata dan sakit poket le tgk baju2 kain2 tudung2 dan mcm2 lg ler..tu ha kowang tgk gambo je dah tak leh tahan, apalgi klu dh depan mata..kasi tahan iman le yek..
Mai sini Lin kasi tips sikit klu nak ke sana, pertama skli kena pasang niat, nak cari apa nak beli apa, ye la kang lain yg nak cari lain yg di beli,mcm ahkaaaaak jgk...hehehe pastu kowang kena survey dulu, gi sana, gi sini, mana tau dpt harga lg murah, kang rugi x tentu pasal, tp selalunya tak tggu, sbb lain tmpt lain patern dan corak, byknya tak sama, so klu kowang lmbt amik, bila pusing blk dah melepasss ler..
Dan yg paling penting, bwk duit tu ngam2 jek, jgn  lebih jgn kurang, tp biasanya abs duit selit semua di guna..muahahahaha..so pokok pnagkalnya..'Lu Fikir le sendiri'....kekekekekeek




P/S: Ni dh pasang niat, mcm nak pergi je lagi mggu depan..muahahahahaahha

4 Comments

  1. name je duk jb, tapi tak penah sempat nak g sane..huhu

    ReplyDelete
  2. hahaha...best nyer kalau pegi sogo tiram...rasa macam nak borong semua jek...

    ReplyDelete
  3. betul tu sediakan jer witnya...

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com