De'Terrace House kali ke-2




Salam semua...

Blurrppp...balik je dr Sgpore terus col hubby, nak ajak makan kt steamboat kt De'Terrace tu, macam seperti di rancang, Lin suruh anak Lin col Kasawari ajak dia join sekali, tp anak2nya takde plk, cuma dia dgn Linda jek, so kitaorg gerak dlm pkl 8.30pm naik 1 kete jek malam smlm..
Sampai sana, ramainya owang, nasib ada meja kosong, tp kena guna 2 meja la, kitaorg ber7 smlm, makan jgn ckp la, naik kembung dan muak nk makan, maklum le kira $ ikut mkn buffet, so makan le selagi boleh makan, kalau Lin, smlm kali ke-2 ke sana, mmg suke, sbb santai dan mcm2 pilihan, harga berpatutan juga.
Naz anak Lin x ikut, ada kawan dia dtg, lagipun dia tgh siap2 nak packing brg ke Genting ikut travel sekolah dia, malam td dlm pkl 11pm lebih dia bertolak gi uma kawan dia, Lin col dia kata gerak dlm jam 2am, hati ni risau jgn la cakap, tp ikutkan aje la, tak bg pergi kang, kata kita kongkong so pandai2 le dia fikirkan kebebasan yg kita bg kt dia..
Balik je dr makan tu, kitaorg lepak2 borak2 sambil main2 dgn POLO & KENIT, pastu apalagi seisi tido le buat Linda tu, yg Kasawari dan Anak Lin,AMAT keluar, kononnya nak pi tgk wayang pkl 1.50am, skli Amat cite katanya tiket dh takde..kekekekeke apadaaaaa..derang berdua balik pun Lin tak sedar, taunya Linda tido atas dgn Yana, tup2 Lin bangun pagi td tgk Kasawari dgn Linda dh balik...huhuhuhuhu



P/S: Kalau awak ada lagi best!..rindu sama awak..huhuhuhuhu

With Love

No comments

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..