Interframe*Itu dulu*

5/12/2010 08:22:00 AM



Salam semua...

Hahahaha hehehehe kekekeke muahahahaha..*senaman ketawa pagi2 nie*
Halooo amboii anak sapo le tuh yek, maniss cute jek tuh, kuang kuang kuang...*sajo*
Ada macam muka Naz x? Yana? Amat? Apa? macam muka baby Aleesya anak Erra Fazira? kakakakakakah sabo je le kowang yek, tuan tanah buang tebiat pagi2 nie dok verangan sat...
Alah tak luak pun, itu W.A.J.A.H Lin dolu2, rasanya W.A.J.A.H yg dh 33thn nie lagi cun melecun kot...huahuahuahuahua....
Ok2..kang sakit jantung plk mak cik2, kakak2 kita yg baca kang, amboii ketawa guling2 kowang yek, tapi cuba kowang dok perati gambo yg bawah tue, haaa yg tu dah ala2 dara pingitan sikit, malu2 kucing gitu, yg tak tahan tu, tang baju dgn siput rambut tue, dulu2 mak Lin kan semua anak2nya di belanya rambut panjang, so bila time Hari Raya jek, dok siput tggi2 mcm mak enon gitu, dgn getah bulu tu le, baju jgn ckp le, kelip2 dah wajib, tp time tu x pandai lagi, so ngikut je le, coba klu budak2 sekarang di suruh pakai camtu..mamposs di katanya mak dia ni 'kuno' old fashoin..kakakakakakah..
Ermm cepat betul masa berlalu kan...huhuhuhu windu kenangan zaman kanak2..




P/S: Camno plk muka kowang kecik2 yek? Ada berani mau tunjuk? muahahahaahaha



With Love

2 Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com