Khamis yang malas.

5/13/2010 08:11:00 AM


Salam semua...

Ah lan wa sahlan buat semua..yo yo wassup2 semua, apa kabaq di pagi Khamis ni? senyum lebar nampak semua yek, maklum le, 'trajedi malam jumaat' harini,hahahaha...dah sarapan ka? kalo belum tu, nak le tanya jugak, nak makan apa tu? Lin tgh dok fikir nak makan apa, balik2 kang roti, roti roti dan roti, adeii kang badan mcm tepung roti bru di uli..ha ha ha
Rasa macam nak makan mee goreng mamak, tapi malasnya nak keluar le, skli tgk ayam kat atas tu, aduss laponya le rasa, lagi2 terpandang itu tongkeng, yummyy nya, adeiii...bukan malas apa, sbbnya keje belum siap, sapu dah, mop belum, baju pun dh siap basuh, malam td dh jemur, yg kat luar tu je yg belum cuci, bukan lantai le, 'si Putih' Lin tue, skli pandang dh mcm kelabu asap je, weiii bukan malas nak cuci, tapi skrg ni musin hujan jek memanjang, tu yg jd malas nak cuci tu, bru cuci kang dh kotor balik, sama je le tak payah cuci, janji dalam kete bersih yek, lain pesen Lin guna kete ni, biaq luar kotor tapi dalam mau bersih..hehehehehehe
Oh hati ni sudah rindu sama my hubby la, dh seminggu jgk dia pergi, hrni or lusa bru balik, smlm ada jgk hubby col, katanya hrni bru nak masuk OFFshore, tang tu le yg mr hubby seram tu, sbbnya nak ke tengah laut tu kena naik 'chopper' ala2 helikopter kecik tu, hubby kata seram, bunyi bising, kecik je dlm tu, so rasa tak rasa takut jugak le di buatnya, "takpe Yang, Ayang doakan semuaga semuanya selamat, cepat2 balik ye Yang, I miss U selalu"..>.<



P/S: Arghh tak boleh jadi nie, nak kena cuci gak le 'si Putih' tu..sakit mato den memandang..huhuhu
*kesian itu tongkeng tercucuk tersula cmtu..hahahahaha

With Love

1 Comments

  1. hehe.. tgk gambo, teragak dh mosti ada gak citer tersula ayam tu hehe..

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com