Persiapan Hari Guru..




Salam semua..

Salam Jummat buat semua, amacam? sihat? Lin? hehehe mesti le bertambah2 sihat, sbb hubby udah balik lor, pagi tadi baru sampai, so senyum sampai telinga je le harini, kekekeke
Ok le 16hb Mei ni adalah sambutan hari Guru sedunia, so bila dah tiba hari Guru nnti mcm2 la acara dan xtvt yg akan berlangsung di sekolah anak2 kan, untuk tahun nie, sekolah anak Lin,Amat, menyambutnya pada hari Isnin, dr pagi sampai le waktu abs sekolah, mmg tak belajar le 1 hari tu nampaknya..
Bg anak Lin & anak2 kawan Lin, mereka terlibat dlm acara tarian, ala budak2 yg masuk Tarian 1 Malaysia tu jugak le, kali ni cikgu mintak 1 lagu penuh untuk bt lagu Zapin, kitaorg pakai lagu Dato S.M Salim-Pantun Budi, dan mcm biasa juga, mak2 nya la yg excited lebih..hahahaha ye la dah anak masuk acara nak bt persembahan depan cikgu2 semua, nak le tunjuk yg bagus sikit kan, kan..
Oleh itu, Lin dan kawan2 sepakat mau mengajar sendiri tarian budak2 ni, bkn le tak nak cikgu ajar tp kesuntukan masa berlatih di sekolah je tak mencukupi, so kitaorg buat latihan sendiri je la kat luar, cuma waktu latihan tu je, kitaorg berlatih di dewan sekolah, tiap2 ptg jam 2-5pm mak2 dan anak2 melepak le kat sekolah..kekekekeke...
Lihat aje tue, anak2 mmg gembira dan excited nak bt persembahan, *gambo kat atas tu,tak cukup sorg budak lelaki ,Farhan anaknya Effa,dtg lambat, cikgu tariannya pun salah seorg dr anak yg masuk tu,Effa andam, dia ni mmg mak andam, serba serbi boleh, kalo kowang berminat nak guna khidmat servis dia boleh la kenal2 dgn dia yek, klik sini DeanifahBeauty
*takde ke hari untuk SURIRUMAH sedunia..huhuhuhu


P/S: Tak nak pulak cikgu2 ni mintak mak2 dia yg buat persembahan..hahahahahaha tahun depan ye cikgu...hahahaha


With Love

21 comments:

  1. ..igt kaze dulu, baca sajak sempenah hari guru kat sekolah..

    ReplyDelete
  2. ambien pharmacy order ambien from mexico - price of ambience caitriona

    ReplyDelete
  3. buy zolpidem zolpidem tartrate long term use - zolpidem-ratiopharm buy

    ReplyDelete
  4. diazepam for dogs long does 2mg diazepam stay system - online pharmacy no prescription diazepam

    ReplyDelete
  5. buy diazepam diazepam side effects grapefruit - diazepam online store

    ReplyDelete
  6. zolpidem high zolpidem no prescription - zolpidem 6.5mg

    ReplyDelete
  7. buy zolpidem zolpidem lethal dose - buy zolpidem tartrate online usa

    ReplyDelete
  8. what is diazepam used for where to buy diazepam online in usa - diazepam 10 mg get you high

    ReplyDelete
  9. generic ativan lorazepam 1 mg alcohol - buy ativan line mastercard

    ReplyDelete
  10. xanax buy the effects xanax - order xanax online cheap

    ReplyDelete
  11. order ativan ativan 321 m - ativan dosage information

    ReplyDelete
  12. diazepam 10 mg diazepam 5mg tablets look like - diazepam 10 mg amp

    ReplyDelete
  13. generic ativan buy ativan - buy cheap ativan no prescription

    ReplyDelete
  14. buy ambien online 10 ambien overdose - ambien side effects for men

    ReplyDelete
  15. buy ambien online pictures generic ambien 10mg - ambien dosage effects

    ReplyDelete
  16. soma sale buy soma online no prescription with mastercard - carisoprodol dosage instructions

    ReplyDelete
  17. order valium mail order valium no prescription - cheap valium buy online

    ReplyDelete
  18. buy soma soma class of medication - buy generic soma online no prescription

    ReplyDelete
  19. valium online no prescription buy valium goa - valium white pill

    ReplyDelete
  20. soma carisoprodol carisoprodol 350 mg generic for - where to buy somatropin hgh

    ReplyDelete
  21. soma 350 mg somanabolic muscle maximizer forum - somanabolic muscle maximizer supplement

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..