Salah sms 'M' dan 'N'..

5/14/2010 06:35:00 AM


Salam semua...

Senyum lah senyum lah wahai Cek Mek Molek...^_______________^
Wehoooo harini mr.hubby mau balik, waduh2 kangen bangat sama dia, walaupun baru seminggu pergi tp kerinduannya terasa mcm setahun lamanya..huhuhu 
Yg gelihatinya, smlm Lin tggu punya tggu hubby tak balik2 tak sampai2, sbbnya hubby sms katanya 'nak dah nak balik'..so Lin ingatkan hubby dah otw nak balik, Lin pun sempat lg le borak MAIN dgn Retna malam tadi, hehehe haippp main game le kat YM tue..tapi tggu punya tggu tak sampai jgk, col tak jawab, sms pun tak balas, mgkin agaknya dh otw le, tggu lagi..hurmm
Sekali tgh duduk2 menunggu tu, dok terfikir plk, takkan lambat sangat, terus Lin amik tel Hp Lin baca sekali lagi sms tu, fahamkan betul2 smsnya, terdetik plk, mungkin agaknya hubby tersalah taip sms nie.
Lin fikir 'Nak dah nak balik' ingat hubby nak balik...tapi mungkin maksud hubby 'Mak dah nak balik'...hahahahaha nak col balik, takut kena marah..hehehehe
Ermm betul le tuh, hubby sms nak bgtau mak mertua Lin dh keluar Hospital dan dah nak balik rumah..hahahaha ayooo tersalah pemahaman le, kerana tersilap taip 'M' gan 'N' tu so kefahamannya dah lain..huhuhu menjenuh menunggu malam tadi..
Jadinya harini le hubby sampai..comfirm! ni tak silap lagi..kekekeke hoye hoye tak sabar mau ngomol2..hehehehe...



P/S: Naik mengantuk pagi2 nie bangun..huaaarghhhhhh *sangap*

With Love

You Might Also Like

2 Comments

  1. haha. tu ar kan. moral of the story, fahamkan msg supaya tak tertunggu2. ngee~

    ReplyDelete
  2. haha. tu ar kan. moral of the story, fahamkan msg supaya tak tertunggu2. ngee~

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com