Bertemu lagi dgn Cik Mat Gebu..


*Cream cheese blueberry yg marvelesss rasanya, ikut hati mau 2 potong lagi tp maluuu..i mmg malu u..:p


*duta mee hoon goreng dan buah tembikai CMG..hahahahahaha


*Makcik berdua ni klu bersembang mcm2 keluar,sampai CMG naik Cameron pun abs pecah tembelang..hahahahah



Salam semua...

Selamat sejahtera buat semua pembaca blog *Bisikan Hati* nie, terima kasih pada yg sudi berkunjung walaupun tuan rumah ni agak kebizian sikit nak mengadap blog nie, tp janji ada gak berupdate yek..hehehehe Luv U All! muahhhhhhhh..
Ok le berbalik kisah sambungan dr entry smlm tu, lepas je selesai majlis akad nikah adik Retna tu, kitaorg terus la gerak berpusing2 di bandar Batu Pahat menyejukkn diri di Pacific Mall, ala cari2 jeling2 cuci mata jek, dh dpt apa yg di cari, kitaorg terus gerak ke Air Itam, niat hati nak pekena barang segelas air panas ke sbb masing2 dh mengantuk, tp semua sepakat nak ke rumah Cik Mat Gebu a.k.a Dapur Tanpa Sempadan terus jek, so klu sampai awal, dapat le sembang lama sikit, hehehehe mula2 sms kat Retna bgtau kitaorg x dpt la ikut rombongan pengantin lelaki bersanding, so nanti Retna terus je la abs mjlis ke Jb sendiri, sori ye awak...pastu Lin terus je la sms CMG bgtau kitaorg dh otw nak ke sana,hehehe CMG kata ok, nsb roti sosejnya dh siap..kekekekeke
Sampai di Sedenak di sambut dgn senyuman Mak Yah tu, lamanya tak jumpa mereka semua, alhamdulilah sihat semua, CMG nya plk opssss seksiiii woooo....kekekeke baru selesai memasak, so pi wangi2 diri dulu, kekekeke alahai Mat, sian ko ye, berpeluh2 menyiapkan juadah yg lazat2 semuanya, sampai aku makan sebu perut aku..huhuhuhuhu nampak sangat aku byk makan ek..hahahahahahaha..Bak plk sakit kaki, so dia rehat je kat dalam, sian Bak, cepat2 la sembuhnya Bak, Abg Mat nya keluar sekejap tp bila blk je dh start borak dgn hubby xde cite lain, asyik citee panciinggg jek..huhuhuhu
Menu CMG hrtu ada Soto ayam, roti sosej, kek blueberry cheese, kek aiskrim, dadih, mee hoon goreng, buah tembikai, air oren, juga yg wajib di hidangkan air kopiO..fuhhh mana x sebu perut Lin...siap sapu minyak panas..kekekekek nsb aku x pengsannnn Mat oii....:p
Terima kasih daun keladi buat CMG yek, ko menahan karenah kitaorg ni, mcm2 hal punya cite kan..hehehehe lepas ni rasanya raya je la sok baru jumpa lagi..heheheh



P/S: Kak Ayu punya pes mee bandung dh ada, ermm bila la projek nak membuatnya yek..heheheheh thankx Kak Ayu... :)


With Love

4 comments:

  1. besh ye byk tol makanan..tp mane pic cmg tu..rahsea sgt hihi :P

    ReplyDelete
  2. salam sis lin..

    tu dia..tiak namaku kak ayu..bolehlah...walhal umur baru 30 tahun..kikiki

    bab paste tu...alahai...cuba2 lah yer....semoga rindu-rinduan selepas menikmatinya....

    PS CMG mmg terro...aura menutup rupanya masih dikekalkan... i like....kikikikik

    ReplyDelete
  3. Ayu...hehehe ala itu sopan,lin takut kang salah bahasa,rupanya lin lg tua dr Ayu..hahahahhaa

    itu pes mmg kena cuba,cuma now tgh bz lg..nnti apa2 lin bgtau dan tanya ayu ok..thankx ayu.. :)

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..