Camne nak JOLOK ek?

Salam semua...

*Gambar batang pokok blur sikit sbb silau cahaya*
Erkk kowang nampak kan? cmne tu ek? ishh makin tinggi la plk pokok betik aku tu, cmne nak jolok tu yek? adeii dh try ukur2 tinggi2 badan Lin ni nak panjat kt tembok tu, tp tak sampai gak nak petik, xkan la plk Lin nak memanjat batang pokok tu, kes naya je owang kedai dok perati, klu dok perati je x pe, btnya sekali 'gedebuk' jatuh? haaa alahaiii malunya akuuuuu...
Ntah la, makin lama makin tggi plk pokok tu, nk kata Lin baja, jarang sekali, langsung tak tengok kadang2 tu,hehehe dok terbiar je, mgkin agaknya serasi bersama dgn pokok pelam tu kot, mereka berdua ni mcm tgh dok berlawan nak berbuah, yg pokok betik sedang mula berbuah, yg pokok pelam tu tgh meriah berbunga, tak lama lagi berbuah la dia, ermmm dh mcm kt eastate la plk..kekekekekek
Tu la kan, owang kata berbudi pada tanah ada juga hasilnya, buah kedondong pun dh mula nak matang, nnti sapa2 yg belum merasa, Lin bg la yek, ada rezki kowang ada la, sama2 la kita berkongsi..heheheheh
*Dok fikir dan memikir ni, cmne aku nak jolok nnti, sebelum burung punya rezki, baik Lin fikirkan cmne nak petik itu buah*..



P/S:Rasanya kan, sejak Lin gan hubby kata nak tebang pokok2 nie, sejak tu le mula berbuah, tunjuk 'taring' le tuh..hahahaha bagusss2x....


With Love

3 comments:

  1. jadi rezeki burung...dapat gak pahala kan sis...

    ReplyDelete
  2. salam linn..aduhh..tinggi nyaaa...eh sekarang ni ada betik jenis rendah dah berbuah..kat rumah aku ada....

    ReplyDelete
  3. wahh tinggi betul.. sebelum2 ni kak lin amek macam mana?

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..