Dah lapar,pedulik apa aku!


Salam semua..

Arghhh asyik makan roti roti roti dan roti jek..perut dh kruk krikk krekk je nie..so kelam kabut cepat2 tumis lada kasi masak asam pedas ikan mata besau, sayur2 tak sempat nak pi kedai beli, perut dh lapo sesangat, dr malam td bawak ke pagi td makan roti, lepas tu tghri dh hantar anak Lin,Amat ke sekolah ada taekwondo, Lin  tggu sampai selesai, ingatkan nak pi Yasinan, tp hujan lebat malas plk nak pi, nsb baik latihan taekwondo kt Taman U tu di batalkan, so tak le nak keluar lagi..huhuhuhu
So apalagi perut dh lapo..masak terus makan le, bkk peti ais ada lg simpanan tempoyak, hurmm sedapnya, sambal belacan je yg x de, ajak anak2 makan semua dh kenyang, arghhh mak dia pun bedal sorg makan dulu le panas2..hehhe
Ok le.jemput makan sila sila tengokkkk aje!


P/S: mmg selalu makan sorg2, time hari sekolah je makan malam ramai2, hubby pun takde,masak cincai2 je ler..janji konyang,mata dh ngantuk, tido pun sodap nie..hehehehe

With Love

1 comment:

  1. hubby akak selalu keja malam ke?

    --tengok gambar kat atas terasa lapar plak..

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..