menJOLOK dan terJOLOK


*Cara-cara nak membuat galah jolok..hehehe..potong botolnya dulu..


*Tu si mamayatie tu tukang amik gambo nak masuk youtube ke? muahahahaha


*Kuang3x...baik2 nak bt batang jolok itu buah, last2 aku jugak yg panjat dek kerna Yatie gan Ana tu pendek..hahahahahha *jgn mare*


* Yeahh inilah dia buah kedondong dr kebun kecil Lin, dapat jugak la kawan2 merasa hasilnya.


*Tak rugi berbudi pd tanah, inilah hasilnya..cuma jgn makan budi nnti tergadai bodi..hehehehe



Salam semua..

Adeii buzyyy nya la kita ni, dh mcm ultraman nk menyelamatkan bumi..hahahhaha
Sori la kawan2, bukannya leka dn lupa dgn blog sendiri tp masa tu yg tak mengizinkan nak duduk depan lappy ni, sekejap2 depan FB ada le..hehehehhe
Kelmarin ptg Lin dgn Ana pi keluar ngeteh, kebetulan ptg tu mamayatie nak dtg hantr dalca, so balik je sampai rumah, mamayatie dh pun kt depan pagar rumah, skli mau amik betik muda bt sayur bening, maklum le uma Lin ni klu mau makan lauk cmtu, xde kawan, takat nak makan sorg je malass ar nak masak, baik mntk mamayatie masak boleh di bagi2 kan sesama kan..
Pokok dh le tinggi, nk menjolok tu satu keje, so konon2 nya Lin, Yatie gan Ana tu nak membuat batang galah le nak menjolok itu buah, tp x sampai jugak batang tu, nak jd cite, Lin panjat le itu pokok, dh mcm 'beruk' plk rupanya..hahahahaha ni Yatie gan Ana le punya keje ni, siap gelak2 kan plk yek..huhuhu
Nsb Lin x gedebuk jatuh kebawah, klu tak abs le sapa mau jawab..huhuhuhu
Akhirnya dapat juga itu betik turun ke tanah, dpt le 3 bijik, kedondong pun petik mana yg dh matang je, dpt le bagi2 kt kawan2 semua rasa..
Ok le..nanti Lin sambung cite lagi yek, ni bru balik dr Yasinan, letih ni, jap eh.. :)



P/S: Ehem ehem..Tie ko jgn lupa sayur betiknya,jgn2 dh masak plk betik tu..hehehehhe


With Love

No comments

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..