Selamat Hari Khamis..


Salam semua...

Morning to semua yg dok baca blog Lin pagi2 nie, hehehe mesti yg dok baca ni kt ofis kan? ada juga yg dok kt uma, ibu2 bapa2 makcik2 pokcik2 semua mesti tgh dok lepak2 pagi2 nie sambil minum kopiO panasss kan, bt Kak Ct & Family tu yg mgkin tgh otw ke JB balik kg, drive elok2 ye CM, pandu perlahan jiwa selamat, ingat lah org yg tersayang, ermmm Lin? bt ketika ni belum sarapan lagi ni, tgh dok fikir nak sarapan apa, mungkin goreng kopok lekor je kot, smlm hubby balik bawak kopok lekor, masih berwap2 lagi dlm plastik tu mlm td,sodappppp
Ishh bukan x nak update le, tp belum ada cite nie, nnti le klu ada cite Lin cite le, bt masa 2-3hrni x kemana2 pun, cuma smlm ptg je keluar gi buat rawatan muka kali ke-3 di Seduissant SkinCare tu, mana dpt amik gambo, suasana dlm tu golap gelita,hehehehe
Ok le kowang silalah jamu selera sarapan tu yek, Lin pun ada keje nak buat ni jap,psstt nak berCAFE dan berFarmVille..hahahahhahaa
Mai layan madah jap..jiwang sikit...

"Sambutlah semua orang yang anda temui dengan senyuman mesra.  Biarpun betapa sibuk diri anda, jangan bergegas apabila bertemu dengan rakan-rakan sekerja, keluarga dan kawan-kawan.  Bercakaplah dengan perlahan.  Dengar dengan penuh perhatian.  Aturlah laku seolah-olah setiap perbualan anda adalah perkara terpenting bagi anda hari ini.  Pandang anak dan pasangan anda tepat pada mata apabila mereka bercakap dengan anda.  Usaplah kucing dan belailah ia.  Limpahkan kasih sayang ke atas setiap benda hidup yang anda temui. Lihatlah bagaimana lainnya perasaan anda pada penghujung hari."



P/S: Esok temujanji dgn kawan2 Geng Setaman mau ke Zoo Johor, ada sapa2 mau ikut? kekekeke


With Love

5 comments:

  1. Haaaa... saya orang johor... so jom-jom...

    ReplyDelete
  2. selamat berjalan2 kat zoo esok...
    :)

    esok binatang2 keje separuh hari je, sebb kene semayang jumaat kol 1...hehehe

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..