Tekak kepingin.


Salam semua...

Waduh2 panasnya cuaca kan..td pagi mendung je, tak nampak pun matahari, ni dh sampai waktu ptg matahari atas kepala je rasanya, mcm mau pengsannn kt bantal, nsb xde perigi, klu x mau aku dok kemban je mandi kt situ...hehehehe
Panas2 nie biasa le tekak ,lidah, lelangit semua jd kering, silap2 kang jd ulser plk kt dalam, ishhh so apalagi, mcm2 le mula timbul kt kepala nie, mau minum cendol le, ais kacang le, hehehe tp hrni tekak Lin kepingin minum susu HL dgn coca-cola, siap gi Jusco semata2 nak membeli itu air..hehehe saje skli cuci mato..kekeke
Cantik kan tin coke kali nie, sempena bola FIFA World Cup...*awak dh ada x?kita beli 6tin td,package*hehehe
Tadi dok pusing2 blog Diana tu, dok skodeng2 je..adussss mata tekak den ni x tahan dgn itu jelly kelapa, meleleh segala air liuq tgk, huwaaaaaaa oo Anna,bila mau mai itu jelly kelapa daaa kepingin gak nie..huhuhuhu


*kalau dpt makan ini jelly time nie, aduhhh nikmatnya la tekak ku ini..ishh mcm owang ngidam plk yek..usss usss mntk di jauhkan...heheheh



P/S: Tahniah bt Intan, tgk mabuk 3bln rupanya dia, siann lemah lesu je dia, ptut le jarang2 nampak dia..huhuhu


With Love

No comments

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..