Duta CoolBlog.



Salam semua..

Hai hai hai..gud morning semua, dah sarapan? cmne hrni? tido nyenyak ka? ada ngingau2 ka? mimpi yg indah ka? ermm silap2 ada yg ngompol..kakakakakakah
Amacam cuaca kat tempat kowang? panas? hujan? ohh klu hujan sedapnya tido yek, tapi kalau panas kowang jgn susah, mari kita sejukkn badan dgn minum ais CoolBlog..hehehehe
Lihat tu anak dara Lin yg 2 org ni, aissshh pantang le klu dengar mak dia nak ke Tesco ke, Bestmart ke, Kipmart ke, ada je yg nak di kirimnya, apalagi klu bukan ais CoolBlog tu, mula2 tu kan, Lin x reti tau nak minum ais ni, sebab rasa mcm sejuk bebenar je kan, ye la ais batu di blend tp bila anak Lin kasi cuba skli sedut, slurrrppp wooowooowoooo sedapppp sehhhh...
Klu anak2 Lin suke perisa chocolate oreo, mmg la agak mahal sikit tp sedap mmg sedap, ltk plk bende alah gentel2 itam tu, apa la namanya tu,pearl eh? ha gitu le, eee Lin x suke bende tu, mcm liat2 kenyal2 je, lain mcm plk gigit dlm mulut, klu nak bg Lin, belikan je ais lemon lime tu..ermm yg tu sedap, masam2 bila minum...ngencess la plk..huhuhuhu
Ada mcm2 perisa, klu ada tak pernah rasa jgn cuba la, mesti gian kang mcm anak Lin 2 org ni,kekekekeke.. so skrg ni klu nak pi mana2 kena diam2 jek..hahahahahaha syhhhhhhh


P/S: Sapa punya idea la ni yek, beli ais byk2 blend je kt uma pakai blender lada..hahahahahaha


With Love

No comments

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..