Kau penawar rindu...


*Ini aksi tido semangat kesukanan, nak tido pun tetap dgn gym tombol tu,*pebende ek namanya tue*hurmmm


*Muahahaha sensor woooo, ayooo si Polo ni dh xde aksi lain nak tunjuk, saje la tu kan nak bgtau yg dia tu jantan..kakakakah..


*Yg ni x leh tahan ni, time malam je dok meleser kat mouse tu, time tu la dok sibuk dan gedik2 peluk2 tangan kita,eeee nyibuk betul, nk klik nak tenet pun susah..


Salam semua...

Kowang lihatlah aksi2 mereka tu, mereka berdua la sedikit sebanyak menjadi pengubat rindu dan kesepian Lin selain anak2 di rumah, lihat gelagat dn keletah mereka ni, kadang2 kita jadi gelak sowang2 tau, ada je aksi dan gaya yang mereka buat, tak kira la secara spontan atau pun kebetulan..
Si Polo agak diam senyap klu malam, suka bersendiri, tp kalau si Kenit tu, time malam mula la dtg kat Lin dok gosok2 meleser kat kita, bila nampak je tangan jari kita nak klik mouse tu, time tu mula la dia dtg kepit tangan kita camtu..so sweet....
Itu lah kan, kasih pada binatang, boleh buat emosi kita lupa akan segalanya..percayalah, mereka faham akan perasaan kita, mereka mgkin dengar perbualan kita, dan juga mungkin mereka bercakap dgn kita, cuma kita je tak memahami bahasa binatang ni..ermmm
Kalau kowang nak belajar cara nak memahami binatang, pi le tgk cite ZOO..hahahahaha nanti kita boleh bercakap dgn binatang..kakakakakkaah....layannnn sengall je citenya..hahahaha



P/S: Dok masih terfikir, napa dalam cite ZOO tu xde kucing ek? kucing tak pandai cakap ke? ermmmmm


With Love

1 comment:

  1. huhu bestnyaa ada tucinggg... geraam2..

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..